The Wrong Ladies To Mess With

Seeing these ladies holding their guns has forced me grab hold of my own gun for some maintenance. I've got to lube it up and polish the barrel, and most importantly I have to unload it. It should get a little messy, but that's all part of the fun.

34 Comments
  • 2indastink January 1, 2012

    cunting rape me fucking sideways.

    +0
  • onebignig January 1, 2012

    i'd shoot all over that

    +0
  • crazyasshole January 1, 2012

    i got something they can shoot

    +1
  • lenny9651 January 1, 2012

    they can hunt me anytime

    +1
  • sandgroper January 1, 2012

    fucking hell onebignig where the fuck did you get that picture!! its gross lol

    +2
  • thestrangler January 1, 2012

    Makes me want to go on a shooting spree. Watch out, bitches! I've got a whole stack of '47s ingraved with your names on'em.

    +0
  • drunkard January 1, 2012

    Say hello to my little friend!

    +1
  • rockinron January 1, 2012

    took me 10 minutes stareing at that last pic before i realised there really were guns in it.

    -2
  • downunder69 January 1, 2012

    losing control .. want.. fuck.. barrel .. in.. lubed ..up.. pussys ass/dykes-cunttt-fffuckk..RRAAAAAAAAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    +2
  • massiveballs January 1, 2012

    I’m cocking my pump action right now.

    +1
  • downunder69 January 1, 2012

    gotta ask massive balls ^^^^^^^^^^ is that actually you, cause i,m not that familiar with paddy celebs.. lol

    +2
  • rocky71 January 1, 2012

    They can clean my gun anytime.

    +1
  • gasguy January 1, 2012

    get the shades from the next guy!

    +1
  • hatemail January 1, 2012

    G i sluts/ go ho

    +1
  • morphineangel January 1, 2012

    I would mess with em, shit :p flirt my way into their pack, and boom they are all mine :p

    +1
  • crazyvet January 1, 2012

    That makes me really hard.

    +1
  • biggertalk January 1, 2012

    pffft id bust a cap in their asses.

    -2
  • lenny9651 January 1, 2012

    ^^^^ i'd bust a nut in their asses

    +4
  • dozer67 January 1, 2012

    If the south would have had these chicks during the war biggertalk would still be picking cotton

    +2
  • drugs-and-hugs January 1, 2012

    anybody else exspecting some kind of dick hanging out at the end?

    +2
  • drtydv1004 January 1, 2012

    Was wondering where Adam's buddies were

    +1
  • onebignig January 1, 2012

    @ sandgroper, i got it from here i think. i dunno it's been sittin on my harddrive for a while...

    +0
  • spinal12 January 1, 2012

    My pecker is as hard as that one with the hard tit

    +1
  • boppalilbit January 1, 2012

    Cuz baby you can shoot my gun, ya know its guna be loads of fun. and maybe i'll love you

    +2
  • rodeye2 January 1, 2012

    Target practice....to their face.

    +2
  • ohwickedwendi January 2, 2012

    The fifth woman from the left in the last picture got ripped off on her boob job.

    +3
  • fiercepierce January 2, 2012

    ^^wendi^^ I agree, her boobs keep looking up.

    +4
  • tat2d_soldier January 2, 2012

    just because shes holding it, doesnt mean she knows how to use it

    +1
  • thederp January 2, 2012

    i got something in a magnum that they can shoot off. ZING!

    +1
  • frankdrebin January 2, 2012

    they're all like "Gun-Ho" and shit

    +1
  • queen_shagga January 2, 2012

    First picture is IDF girls :) Respect from a fellow Israeli girl who served the IDF too! :)

    +0
  • southernpride January 2, 2012

    Shit i just shot cum all over the fucking place.

    +3
  • bushwickid January 2, 2012

    who is the second girl pelase help

    +0
  • shadowchaser January 3, 2012

    RE: Dozer67: You owe me another beer motherfucker...I just spit mine all over the fucking keyboard. LOLOLOL

    +1
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register