Please Brutalize Me, Police Woman

NWA said it best, "Fuck the policia!" I'd like to fuck the policia all night long. God damn! I'd also like to spread the policia's ass cheeks and give her a nice rim job. Shit, I'd let the policia fart right in my mouth and inhale it like a bong rip. Good fucking lord!

41 Comments
  • lenny9651 January 12, 2012

    with an ass like that she better be packing a gun

    +2
  • crazyasshole January 12, 2012

    TOO MANY DONUTS!

    +4
  • ghosthunter January 12, 2012

    Bubble Butt PIG.

    +3
  • smudge January 12, 2012

    Womb Raider

    +7
  • bucknuts January 12, 2012

    GOD"DAMN! That's a BUTT right there! I think i'd have to BREAK me a law right there.,.,.,.,.,lol

    +0
  • killkenny January 12, 2012

    Ay carumpa!!

    +1
  • drunkard January 12, 2012

    She's got her own back-up.

    +3
  • onebignig January 12, 2012

    are we allowed to frisk back?

    +0
  • bigtalk January 12, 2012

    gorgeous lmfao a bong rip

    -6
  • crazyvet January 12, 2012

    She might have a vest on, but its too bad she has no tits to go with that huge ass.

    -1
  • buzzhawg January 12, 2012

    What....The......Fuck?

    +1
  • sleeko January 12, 2012

    That's an undercover kneegroo cop.

    +4
  • asstro January 12, 2012

    She's packin for sure butt does she know how to use it?

    +3
  • frankdrebin January 12, 2012

    i'd rip that pregnant lookin ass

    +1
  • useful_idiot January 12, 2012

    badonkadonk!

    +0
  • ballzdeepnu January 12, 2012

    Areset me then sit on my face

    +2
  • jimintn January 12, 2012

    Where is she at??? Fuck I'm going to break a law there!

    +1
  • uk-13astard January 12, 2012

    hmmm ghetto bootay on a white woman

    (how many ni99as are ready to rape)

    +1
  • askyoursister January 12, 2012

    awesome ass... now i wanna dig out my bong

    +1
  • yeayeayea January 12, 2012

    fap, fap, fap, fap, fap, fap.

    +1
  • biggertalk January 12, 2012

    that shit is padded, fake bitch.

    -6
  • dozer67 January 12, 2012

    aaaaa I think that pic is photo choped some ,big butt,but not that big..

    -1
  • gasguy January 12, 2012

    hey uk, read the signs ,she be a beaner

    +1
  • downunder69 January 12, 2012

    good news is my dick,s 14 inches long... bad news .. the crevace is 18 inches deep.. think i,ll need a spreader bar for this one

    +0
  • ohwickedwendi January 12, 2012

    Real or not, it was still mesmerizing to look at.

    +3
  • soafan January 12, 2012

    Whoa.... you said it wendi

    +2
  • killdozer January 12, 2012

    (robot voice) "mmmm sit on my face"

    +1
  • thederp January 12, 2012

    the only time i'd like to find myself at the ass end of the law. 0.o

    +0
  • toesrus January 12, 2012

    Does this Glock make my as look big ?

    +1
  • boppalilbit January 12, 2012

    6 kilos are packed in her hand smacker

    +1
  • rockinron January 13, 2012

    never could understand why people like big niger ass rumps like that!!

    -6
  • fiercepierce January 13, 2012

    Yeah, she is hot, but we know that a few years of working the beat, her ass will be sagging and dragging.

    +2
  • nofnof January 13, 2012

    what's the damage for assault on a LEO's booty in Brazil?

    +0
  • bite-me71 January 13, 2012

    I got a gun she can shoot.

    +0
  • pastxmas January 13, 2012

    Seeing that she's a cop I'd be less inclined to believe it's a real ass and more inclined to believe it's the biggest fucking case of hemorrhoids I have ever seen!

    +0
  • ihavenosoul January 13, 2012

    I would love to wrestle that cop to the ground

    +0
  • u_mad_bro January 14, 2012

    fuck yes, but let's see the un-photoshopped picture first

    +0
  • etdaddy January 14, 2012

    all the brothers go daaaaamn

    +0
  • vulture January 14, 2012

    like to see that on a fast walk be like 2 footballs under a blanket

    +0
  • southernpride January 14, 2012

    My kind of woman,nice ass and she has a gun.

    +1
  • bigggie69 January 15, 2012

    Thats a ass I could get behind

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register