User Ass Loves Crazyshit

We got ourselves a user ass today, and while it's not the best angle ever, we're happy to have it. Thanks for thinking of us. User boobs and ass let us know how much you care, so take off your clothes and share your love with us.

25 Comments
  • slipdry March 7, 2012

    pretty nice ass, thanks for the pic :)

    +1
  • rockinron March 7, 2012

    nice shitter on that critter!!!

    -5
  • assclown March 7, 2012

    Don't get me wrong, I like chicks who send in pics of their privates to hold a permanent place on the internet. But could I please ask for a little more asshole with pussy included and not one ass cheek taking up the entire picture? I mean you're not showing your face so why not bend over and spread your cheeks? Fuck, use a mirror if you have to...

    -6
  • lenny9651 March 7, 2012

    if your arms are too short to get the camera back there have a friend take the shot

    +2
  • atmydismay March 7, 2012

    Thanks sir!

    +2
  • luchtbrigade March 7, 2012

    your allways a real supportive friend arent you lenny;)

    -3
  • thestrangler March 7, 2012

    Wtf are you thinking?!! Do you think anyone fancies that lard of an albino ass? Why don't you fucking send a picture of yourself slicing your own throat next time!?! Fucking moron.

    -2
  • bucknuts March 7, 2012

    SPANK!

    -2
  • uk-13astard March 7, 2012

    haha thats a dudes ass but its ok half of you would still hit it

    +3
  • bernardpumpkin March 7, 2012

    gross 0/10

    -3
  • downunder69 March 7, 2012

    ^^^^^^^Fag of the week

    +1
  • thederp March 7, 2012

    @assclaown i like the way you think, sir.

    -1
  • biggertalk March 7, 2012

    lame, not a good shot.

    +2
  • lightfighter March 7, 2012

    Meh. Shitty photo. Lazy bitch. If you're going to take the time to do something at least do it right. Hell, what else do you have to do other than let the welfare check and food stamps roll in? You could have gotten one of your baby daddy's to take the pic after you fucked for child support. Stupid cunt. Your panties look kinda tight, you might wanna waddel your fat ass into the gym.

    -1
  • nh3kid March 7, 2012

    Not sure what angle this is? could be an arm pit

    +3
  • faceies March 7, 2012

    horse apples

    -2
  • ohwickedwendi March 7, 2012

    I think we need another picture before making a final decision...

    +0
  • potrostation March 7, 2012

    Great Ass!

    +0
  • nativenatas March 7, 2012

    Tranny ass!

    +0
  • kane March 7, 2012

    This is Crazyshit, and that could very well be a dude.

    -1
  • nofnof March 8, 2012

    yeah, I can work with that...much obliged

    +1
  • rimjobber March 8, 2012

    FAT PIG.

    -2
  • quiveringpulp March 8, 2012

    ITS A TRAP!

    +0
  • tonkpils420 March 9, 2012

    2 thumbs up up the butt

    +0
  • minxy March 9, 2012

    Bad shot, but you can tell its a girl stupid idiotsXD

    -1
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register