Can't have a day worse than this!

So, this guy's day is a little fucked. Wonder what he did to deserve this? Were his bean pies to spicey? Did he forget to praise Allah at the prescribed times? Did he shit in someone's face? The world may never know!

35 Comments
  • potrostation July 15, 2012

    He was ridding this post, slid half way down and sneezed.

    +0
  • killkenny July 15, 2012

    Yeah, but look at it this way.

    +0
  • shadowarrior July 15, 2012

    Nice scarecrow

    +0
  • two-hats July 15, 2012

    When we said kill yourself and "POST" the pic.....

    +2
  • dmess July 15, 2012

    It's look like Hose...on the stick!

    +0
  • 2indastink July 15, 2012

    I won't lie, it was me who did this, so I could catapult his ugly head at camels, wich I then fuck in themouth......YEAH!!!

    -3
  • eltrut July 15, 2012

    Is that Shamus from Family Guy? planet-familyguy/pfg/images/characters/pirate.jpg

    +0
  • eltrut July 15, 2012

    UGH....SEAMUS* ^^^^

    +0
  • sharkbait July 15, 2012

    Man,you need to get your head on straight!

    +0
  • invisus July 15, 2012

    Half pike.

    +0
  • superhotdom July 15, 2012

    Sponsored by the Taliban Tourism Association

    +0
  • frankdrebin July 15, 2012

    forget a peg leg, how about a peg body

    +0
  • rockinron July 15, 2012

    no more wacky for this iraqie!

    +0
  • rockinron July 15, 2012

    well atleast he dont gotta wash his ass no more.

    -1
  • vulture July 15, 2012

    his neck looks a bit woody

    +0
  • nativenatas July 15, 2012

    Just hanging around killing time..

    +0
  • preferemshaved July 15, 2012

    He's been on the fence about shaving his mustache for a while now.

    +0
  • lenny9651 July 15, 2012

    well he seems happy anyway

    +0
  • biggertalk July 15, 2012

    NEAT!

    -6
  • unlimitdinches July 15, 2012

    Thats on nasty splinter

    +0
  • drtyrell July 15, 2012

    "I ain't going out like that, I ain't going out..." Oh I did.

    +0
  • crazyvet July 15, 2012

    I don't think they understand what giving head means.

    +0
  • drunkard July 15, 2012

    He needs some stake sauce.

    +0
  • rodeye2 July 16, 2012

    He didn't pick the cotton.

    +1
  • spaulding July 16, 2012

    Death is better than his life. That's why he's grinning ear to ear.

    +0
  • spaulding July 16, 2012

    Motherfuckers be dyin' because the forums disappeared.

    -1
  • mattyc July 16, 2012

    rip cs forums. gone forever! deleted

    -5
  • marsapeisafag July 16, 2012

    mattyc is john doyle. Google john doyle of utica new york. You will see what kind of loser he really is. I hope your dog dies a horrible death in front of you. you fucking loser.

    +0
  • detroitmarine July 16, 2012

    Should have had a V-8.

    +0
  • rodgtard July 16, 2012

    To bad some one doesn't delete you mattyc.

    +1
  • mattyc July 16, 2012

    RODGER CLETCHER 3316 E 114TH TERRACE KANSAS CITY, MO64137 (816) 361-1947

    -1
  • rodgtard July 16, 2012

    awww look the baby raper posts peoples info. guess what? you cant hide behind your tor browser where im sending your info. seems you frightened someone. And thats to bad. Enjoy stick time roid rager.;)

    +1
  • briskman11 July 17, 2012

    They got some sweet ass Scarecrows in Iraq!!!

    +0
  • kush_mcnuggets July 18, 2012

    Even in death.. He Still Can't Keep His Head Straight.. ;P

    (Diggin the tongue stickin out like a Chinese Crested.) Haha

    +0
  • phlebot615 July 20, 2012

    a fuckin divorce,because who gives a fuck about a mexican!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register