Pump It Slut

Damn, how old is this picture? $1.90 for gas practically seems free compared to how we're getting raped at the pump today. A lot like she'll be getting raped before that tank is filled.

26 Comments
  • frankdrebin December 28, 2012

    that's right, you got a whore, you paid her and you busted a nut early. what to do with the rest of your hour? make that bitch work

    +11
  • invisus December 28, 2012

    Keep sucking til it comes back up slut!

    +1
  • chupamiverga December 28, 2012

    $2 a gallon? old ass pic LOL

    +3
  • nativeone December 28, 2012

    Dat flat azz!

    -11
  • clitoris December 28, 2012

    Haaahaaha™ you have it made, we pay $1.50 per litre in Australia, that's around $5.67 per U.S gallon, but the prices have come down from $1.90 per litre.

    Fucking hell she's got a good looking body.

    -4
  • potrostation December 28, 2012

    Cheep gas and topless pump jockeys! Sweet!

    +5
  • playhard24 December 28, 2012

    Don't need to look at the prices to tell it's old those are real tits.

    +4
  • mrbpp December 28, 2012

    Way to suck in that cunt-gut ....... fucking jizz-monkey!

    -5
  • crackerkiller December 28, 2012

    that's a man MAURY!!!!!

    -10
  • massiveballs December 28, 2012

    i'd like to fill her up

    +3
  • tgarner December 28, 2012

    If she pumps my gas I might not mind paying 3 or 4 dollars a gallon!

    +4
  • preferemshaved December 28, 2012

    No static discharge to worry about.

    +3
  • gofkurself December 28, 2012

    buck 87..lol

    +2
  • crazyvet December 28, 2012

    I hate to say it, but the first thing I looked at in that picture was the gas price.

    +3
  • the_aristocrat December 28, 2012

    I call fake she's not indian.

    -2
  • biggertalk December 28, 2012

    Seen this before, turned out it was a man. Sorry.

    -10
  • scottiebear69 December 28, 2012

    Is that full service. Gas companys already fucking us so we should get a little extra "service"

    +1
  • showmeurtits December 28, 2012

    Hey Clotoris... Guess you got to pay for that free healthcare your bragging about somehow. FUCKING WANKER!

    +3
  • rockinron December 28, 2012

    damn she ugly!! you sure this is'nt australia?

    -2
  • clitoris December 29, 2012

    we pay for our fuel we don't steal it from IRAQ via KUWAIT like american's do, our health system funded under our federal tax system the same as our excellent welfare system and our exemplary free education system, and no this lady most like is in the united states sine we use modern metric system fuckheads, only you stupid yanks use gallons and inches, you are fucking bent, and you are all fucking PEDOPHILES, especially WISCONSINJED he's the biggest CHILD MOLESTEROR in the united states, I know this for sure because I work for ASIO you fucking loser's, and you're all going to be arrested very soon, good luck with your sick pathetic lives.

    -6
  • antman0495 December 29, 2012

    I hate stupid foreign pieces of shit!! U should just kill urself dude seriously! Who leaves a stupid comment like that on this site?!?! Only a stupid stinky yellow teeth hairy no good piece of shit foreigner like u would. Kill ur family then urself they r probably as fucking retarted as u are..... Sooo ellooooo mateeeee!!!

    +4
  • clitoris December 29, 2012

    ^antman0495 I already killed my family, mateeeee!!! is a pom term (wrong country dick head), if you said "mateeeee" to me or any other north Queenslander's you will be killed on the spot, hence this is why Ouch and his retarded friends stay down south in the weirdo State of NSW, we hate fags and city fucks up here, get some culture, you are just jealous since you know my words are of truth, you must be so embarrassed being you.

    "golly gosh Gomer Pyle"

    -5
  • gunz December 29, 2012

    ^ ^ ^ do all australians act like you? cuz you are seriously giving them a bad name. all kidding aside

    +6
  • antman0495 December 29, 2012

    U and all the other 'Queenslander's' can eat my cock u little faggot! Ur from fucking Australia dude r u kidding me?!?!? A country where by law only an electrician can legally change a lightbulb or by law u can't walk on the rightside of a footpath and how about u can't go within 100 feet of a whale caucus!! And my favorite, all cab drivers are required to carry a bale of hay in their trunk.....so u wanna talk about fucked up retarted countries go ahead homo.....I can go on and on about the fuking retarted shit in Australia that goes on by the retarts who run it and the retarts who live there.....

    +1
  • d90girl December 29, 2012

    Here we go with the Drama Shit !

    +0
  • ghosthunter December 29, 2012

    She can pump my gas any time!!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register