> PICTURES > SAY YOU'RE SORRY WITH A DELICIOUS CAKE
Crazyshit.com Pro Tip: Meet Hot Chicks for By Using Fling!!
Say You're Sorry With A Delicious Cake
Rate This:
sucks 12345678910 awesome

posted by Adam H. on 10/8/2014

Say You're Sorry With A Delicious Cake

We've all been there before. You polish off that fifth of whiskey and need to go drain it out, but who really knows where the toilet is? It's pretty much all the same at that point. Maybe you piss in your friends dryer, on his TV or in his closet. It happens. But it's nothing that can't be fixed with a delicious chocolate cake.
EMAILED: 2
VIEWED: 23693
RATING: 6/10
Creative Shit


We love short shorts

Cock Sucker!

Virgin Ass Destroyed

Beach BJ

Stuffed to the rim with him!

Jennifer Aniston We Love You
Comments From the Peanut Gallery
lobster
Hope there were no accidents when baking the cake
[reply]
posted on: 10-08-14 @ 1:15 PM

mrlongshot
the next take will read sorry I put you in a coma for peeing in my dryer.
[reply]
posted on: 10-08-14 @ 1:17 PM

fistermister
Fuck the cake, grab the 409 and start cleaning that motherfucker.
[reply]
posted on: 10-08-14 @ 1:17 PM

yeayeayea
They didnt teach me this at bakery school.
[reply]
posted on: 10-08-14 @ 1:31 PM

whobe
I’m sorry I pissed in your underwear drawer when I was drunk. Weird that toilet lid pulled out instead of up. He he he.
[reply]
posted on: 10-08-14 @ 1:36 PM

potrostation
Blame the cat.
[reply]
posted on: 10-08-14 @ 2:13 PM

bigtex
"Sorry I peed in your butt...on accident!"
[reply]
posted on: 10-08-14 @ 2:26 PM

rockinron
she’s really gonna be pissed when she gets the cupcakes i sent for shitting in her washer!
[reply]
posted on: 10-08-14 @ 2:30 PM

vulture
i was in a youth hostel some years ago and a pissed young lad got off the top bunk and pissed over the guys head in the bottom bunk...i had to go outside, my laughter would not have been welome
[reply]
posted on: 10-08-14 @ 2:42 PM

cellule
Congratulations! You’re thinking!!! How does it feel?..
[reply]
posted on: 10-08-14 @ 2:58 PM

eat3beans
Mmmmm nothin like hot piss clothes
[reply]
posted on: 10-08-14 @ 3:01 PM

solidbriscoe
I might've ejaculated in the cake too. Sorry.
[reply]
posted on: 10-08-14 @ 3:43 PM

longhungwong
accident? The cake is a lie!
[reply]
posted on: 10-08-14 @ 4:48 PM

goodster
That’s OK,,,, cause I shit in your gas cap lid on your car.
[reply]
posted on: 10-08-14 @ 4:59 PM

browsearound
This is exactly why the American population is getting so fat...they bake a damn cake for every special occasion
[reply]
posted on: 10-08-14 @ 5:00 PM

iluvkitty
And by "dryer," I mean "your face."
[reply]
posted on: 10-08-14 @ 5:08 PM

moobsmcgee
I had something like this happen with the drunk asshole from 3 doors down we invited him over and about one hour later this stumbling Bumblefuck pissed into my laundry hamper thinking it was a trash can. we waited for him to pass out and set a mousetrap under his ball sack waiting for him to wake up and hear the scream
[reply]
posted on: 10-09-14 @ 1:41 AM

handsomedevil
if you really wanted to apologize, then hows about a slice of your girl’s hair pie?
[reply]
posted on: 10-09-14 @ 6:23 AM

Related Shit

A CAKE FOR EVER... A CAKE FOR EVER...
These are some mighty delicious looking cakes. Cho....
HAPPY SHITTY BI... HAPPY SHITTY BI...
This cake is not just delicious, it's bootylicious....
A HAPPY BIRTHDA... A HAPPY BIRTHDA...
It's her birthday and she just got the gift she's ....
STICK IT TO 'EM... STICK IT TO 'EM...
We're all so proud of our little Nurse Nicole. She....
HAPPY 21ST BIRT... HAPPY 21ST BIRT...
What a would birthday be without cake, and what wo....
JAPANESE CRAP C... JAPANESE CRAP C...
The Japanese just love eating shit. We all know it....
HAVE SOME FUCKI... HAVE SOME FUCKI...
Happy birthday. Here is some fucking cake for you ....
RED VELVET CAKE... RED VELVET CAKE...
I chopped this video down from I think 18 minutes ....
THE UBIQUITOUS ... THE UBIQUITOUS ...
Penis cakes make their way around mainly when some....
EAT SHIT DOUCHE... EAT SHIT DOUCHE...
A delicious cake is a great way to get your feelin....
HAPPY BIRTHDAY ... HAPPY BIRTHDAY ...
Jay's birthday was a month or two ago, but it's ne....
GIVE ME A SLICE... GIVE ME A SLICE...
OK, first of all, that cook looks delicious. If I ....
BARBIE LOVES CH... BARBIE LOVES CH...
The hottest toy on the shelves this Christmas seas....
THE TASTIEST CH... THE TASTIEST CH...
Awwww, thanks so much for the birthday cake. I lov....
THE CAKE IS ALI... THE CAKE IS ALI...
This must be the most delicious negro ever. He's j....
WHO WANTS CAKE?... WHO WANTS CAKE?...
It's your lucky day. She's got your two favorite t....