> PICTURES > POPPED HIS HEAD LIKE A ZIT
Crazyshit.com Pro Tip: Meet Hot Chicks for By Using Fling!!
Popped His Head Like A Zit
Rate This:
sucks 12345678910 awesome

posted by Adam H. on 2/10/2015

Popped His Head Like A Zit

Looks like all kinds of innards spilled out of him. We got some brain, intestines, vital organs and all that good stuff. I guess he didn't see the big ass truck coming right for him. No surprise there.


Triple BJ went horribly wrong

Beach and Pussy = WIN

Taking on a BIG cock!

She should be in porn

#BlackCocksMatter

She can take a TON of cock
Comments From the Peanut Gallery
vulture
could tell the way he talked he was full of shit
[reply]
posted on: 02-10-15 @ 1:05 PM

bobbabooey
That scooter looks like it has a comfortable seat
[reply]
posted on: 02-10-15 @ 1:05 PM

fistermister
Hey Pops, how you doing?
[reply]
posted on: 02-10-15 @ 1:11 PM

coonboy
Sorta what it felt like when I first entered a vagina.
[reply]
posted on: 02-10-15 @ 1:14 PM

nybadguy
The fuck is that a go kart?
[reply]
posted on: 02-10-15 @ 1:18 PM

cellule
There’s enough to fix AT LEAST 5 beaners.
[reply]
posted on: 02-10-15 @ 1:19 PM

corruptedsob
At least the scooter still looks good .
[reply]
posted on: 02-10-15 @ 1:34 PM

yeayeayea
That is lovely.
[reply]
posted on: 02-10-15 @ 1:58 PM

realtalks
How did his boots survive? I would assume they would have been stolen already
[reply]
posted on: 02-10-15 @ 3:34 PM

kanada
That's a shame, all that wound pussy goin' to waste.
[reply]
posted on: 02-10-15 @ 5:00 PM

longhungwong
a moped why am I not suprised
[reply]
posted on: 02-10-15 @ 5:10 PM

truckingman
STAY ON THE SIDEWALK NEXT TIME!!! Shaking his head, Robert Hallock the truckingman.
[reply]
posted on: 02-10-15 @ 6:16 PM

big_daddy305
At least the steel toe boots worked so..... good investment there.
[reply]
posted on: 02-10-15 @ 6:25 PM

goodster
SOOO,,,, YA just gonna lay there??!
[reply]
posted on: 02-10-15 @ 8:42 PM

cruiserman
No flip flops. ...nice
[reply]
posted on: 02-12-15 @ 1:24 AM

Related Shit

NO LUBE REQUIRE... NO LUBE REQUIRE...
After all my time at Crazyshit, I'm so desensitize....
THROW SOME LEAV... THROW SOME LEAV...
They must be out of newspaper, cause I've never se....
DAMAGED BIKE FO... DAMAGED BIKE FO...
Yeah, that's about as bad as a nice bike ride can ....
THAT TOOK A LOT... THAT TOOK A LOT...
I'm not sure if he was wearing a helmet, but I am ....
THERE'S A LEAK ... THERE'S A LEAK ...
Don't feel bad for him. He's in a better place now....
THERE'S SOMETHI... THERE'S SOMETHI...
Now that's just gross. And it's also a good remind....
POP WENT HIS CR... POP WENT HIS CR...
Don't let your head get run over by a truck. That'....
SPLIT LIKE A WI... SPLIT LIKE A WI...
Damn, it's been a rough day for her. It's a shitty....
MADE A MESS IN ... MADE A MESS IN ...
I don't think he's going to make it. The helmet se....
SOMEBODY'S HAPP... SOMEBODY'S HAPP...
A mashed up gory ass corpse doesn't usually make p....
THAT COULDN'T H... THAT COULDN'T H...
Those cars sure do fuck you up when they run you o....
THAT WAS SHITTY... THAT WAS SHITTY...
At least he was wearing a helmet. It didn't help a....
TIME TO CLEAN H... TIME TO CLEAN H...
I don't see a motorcycle anywhere, but that would ....
THEY CALL HIM T... THEY CALL HIM T...
He sure has a lot of brains. At least it looks tha....
HELMET WASN'T T... HELMET WASN'T T...
Ouchies! Nothing will ruin your day like a crushed....
SHE SPILLED HER... SHE SPILLED HER...
What the fuck dude, I wasn't finished reading that....