> PICTURES > ONE BAD GARBAGE DISPOSAL ACCIDENT
Crazyshit.com Pro Tip: Meet Hot Chicks for By Using Fling!!
One Bad Garbage Disposal Accident
Rate This:
sucks 12345678910 awesome

posted by Jay D. on 8/7/2015

One Bad Garbage Disposal Accident

I'm not sure I believe this guy's story about putting his hand down the garage disposal. It looks like he put his hand down a stump grinder, or maybe someone ran over his hand with a lawn mower.
EMAILED: 2
VIEWED: 22735
RATING: 7/10
Pain


We love short shorts

Cock Sucker!

Virgin Ass Destroyed

Beach BJ

Stuffed to the rim with him!

Jennifer Aniston We Love You
Comments From the Peanut Gallery
vulture
insert garlic and slices of lemon and roast on a low heat for 5 hours
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 12:40 PM

mrlongshot
Anybody else like gyro sandwiches?
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 12:41 PM

longhungwong
I hope they have more nurses on hand.
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 12:59 PM

big_daddy305
Just call me "Lefty".
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 1:03 PM

angerissues
+13
He was fisting Hillary
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 1:03 PM

goodster
I guess speed shifting anytime soon is out of the picture.
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 1:12 PM

xizang
There’s a good reason all those stickers say to keep your hands out of the lawn mower blades.
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 1:16 PM

fistermister
I guess this guy really did want to be an Oscar Mayer hotdog.
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 1:38 PM

corruptedsob
He's gonna have to learn to fap left handed
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 1:39 PM

whobe
Give me five! Slices.
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 2:19 PM

sbohica
Edward Scissorhands had a seisure. Poor guy.
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 2:33 PM

potrostation
Bacon for cantabiles.
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 2:44 PM

sharkkiller1
well give the man a hand . you can trust him he’s armless
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 3:12 PM

sexwithyourmom
Idk....looks like it's a chick, she sure as shit can't make anymore sandwiches
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 4:13 PM

cellule
Gotta invert the right & the left button on the mouse.
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 5:12 PM

yeknom
I saw this on another site earlier today. Supposedly the story is that some maid was fired and decided to come after the new maid with a machete. People are fucked.
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 6:04 PM

truckingman
Garbage disposals grind food waste not shred it.
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 7:13 PM

mykejp
Never jack off a chainsaw.
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 8:42 PM

nybadguy
Is it me or does it look like a fox face right after his wrist.
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 8:57 PM

bucknuts
NEVER try to steal from a knife juggler’s hat
[reply]
posted on: 08-07-15 @ 10:18 PM

felterupgood
I see the fox too but this doesn’t look real to me. Those cuts should be bleeding and from elbow to hand looks like it’s long enough to be Magilla Gorilla
[reply]
posted on: 08-08-15 @ 1:01 AM

belisspermezeu
something tells me alcohol was involved
[reply]
posted on: 08-08-15 @ 6:34 AM

handsomedevil
never play ’rock-paper-scissors’ with freddie kreuger.
[reply]
posted on: 08-08-15 @ 6:43 AM

krazyk
Looks like a damn dog attack.
[reply]
posted on: 08-09-15 @ 5:00 AM

Related Shit

SOMEONE GIVE TH... SOMEONE GIVE TH...
Holy shit that looks rough. I don't know why they ....
COME ON, GIVE T... COME ON, GIVE T...
No seriously this guy need a hand. This one is tot....
BEFORE AFTER OF... BEFORE AFTER OF...
There is the before and after when you shoot yours....
HIGH FIVE!... HIGH FIVE!...
This is the champion of high fives. In one day, he....
HEY BUDDY, HOW ... HEY BUDDY, HOW ...
Too bad this guy didn't have the chance to get his....
NOTHING BUT DUL... NOTHING BUT DUL...
It's no surprise that these filthy fucking savages....
ARM VS HYDRAULI... ARM VS HYDRAULI...
I thought the hydraulic press videos on youtube wh....
MAN SLICES UP H... MAN SLICES UP H...
These thugs tried to break into a mans home. The o....
GOTTA HAND IT T... GOTTA HAND IT T...
That bitch looks pretty hardcore walking to the ho....
HE PROBABLY DES... HE PROBABLY DES...
This is what happens when you piss off the wrong p....
HOW ABOUT WE SH... HOW ABOUT WE SH...
Oh Wait..that would require me to have more than a....
HOT HANDY WOMAN... HOT HANDY WOMAN...
Do you like a chick who knows how to use power too....
HAND MANGLED TO... HAND MANGLED TO...
Damn, what the hell happened to him? He's going to....
HAND OR FOOT?... HAND OR FOOT?...
I looked at this picture for a while and I'm still....
HE WAS ATTACKED... HE WAS ATTACKED...
I am pretty sure this guy was attacked by Shredder....
ARM WRESTLING A... ARM WRESTLING A...
What better way to show your brotherly love than t....