> PICTURES > WOULD YOU USE
Crazyshit.com Pro Tip: Meet Hot Chicks for By Using Fling!!
Would You Use
Rate This:
sucks 12345678910 awesome

posted by Dave G. on 12/2/2015

Would You Use

If you really had to go would you use this toilet? Anyone who’s scared of heights would shit their pants at the thought of sitting on that toilet. Probably literally since they had no choice or risk ending up on crazyshit.com daily update splattered all over like a turd.
EMAILED: 4
VIEWED: 27094
RATING: 8/10
Lame

keywords: toilet hole bottom fall

We love short shorts

Cock Sucker!

Virgin Ass Destroyed

Beach BJ

Stuffed to the rim with him!

Jennifer Aniston We Love You
Comments From the Peanut Gallery
mrdrip
Enough people shit here and somewhere in China a toilet overflows!
[reply]
posted on: 12-02-15 @ 2:43 PM

outotown
I don’t think I could, my butt cheeks would be clamped so tight.
[reply]
posted on: 12-02-15 @ 3:04 PM

darksider803
I would make my guests use it and video there reactions just for C.S.
[reply]
posted on: 12-02-15 @ 3:12 PM

realtalks
It's safe to use most of the nights except for taco Tuesday!
[reply]
posted on: 12-02-15 @ 3:14 PM

xizang
Where is that? There’s a casino in Colorado that has a deep mine shaft like that under glass in the casino floor.
[reply]
posted on: 12-02-15 @ 3:23 PM

nybadguy
After you Dave G
[reply]
posted on: 12-02-15 @ 3:28 PM

sbohica
Where's the Bidet? JayD?
[reply]
posted on: 12-02-15 @ 4:15 PM

fatlarry
Who cleans the glass
[reply]
posted on: 12-02-15 @ 6:05 PM

outotown
@fatlarry I’m just guessing but a Mexican maybe?
[reply]
posted on: 12-02-15 @ 6:07 PM

mykejp
Looking down will cure your constipation.
[reply]
posted on: 12-02-15 @ 6:11 PM

truckingman
Is that a real shaft going straight down that this bathroom, with a glass floor, is situated over or is it an artist tile job that creates this amazing illusion?
[reply]
posted on: 12-02-15 @ 6:34 PM

edrich
Is that what’s called The long drop?
[reply]
posted on: 12-02-15 @ 6:39 PM

wifebeater2000
there’s a Japanese buffet at the end of that tunnel
[reply]
posted on: 12-02-15 @ 6:41 PM

potrostation
Dave, you’re going to read this word a lot...REPOST!
[reply]
posted on: 12-02-15 @ 6:46 PM

bobbabooey
Satan's sunroof has a shitty view.
[reply]
posted on: 12-02-15 @ 8:39 PM

big_daddy305
NOPE!
[reply]
posted on: 12-02-15 @ 11:13 PM

korumkills
If it’s real how the fuck do you change the bulbs?
[reply]
posted on: 12-03-15 @ 2:05 AM

felterupgood
"El Chapo" Guzman really enjoyed his.
[reply]
posted on: 12-04-15 @ 8:58 PM

Related Shit

WATCH YOUR STEP... WATCH YOUR STEP...
Well that was awesome. It's gotta be tough to figh....
THE SIDEWALK IS... THE SIDEWALK IS...
This video is extremely shocking. Not because a yo....
PISSING AIN'T E... PISSING AIN'T E...
Sitting down on the toilet can be quite the challe....
SIDEWALK SURPRI... SIDEWALK SURPRI...
Yeah, it looks like that sidewalk was made in Chin....
ASIAN POTTY TRA... ASIAN POTTY TRA...
This is just part of typical Asian potty training.....
DOWN THE HATCH... DOWN THE HATCH...
I love seeing assholes on their phones who pay no ....
PUT THE CEMENT ... PUT THE CEMENT ...
I'm taking a stab in the dark here, they were goin....
SHITTIN' AIN'T ... SHITTIN' AIN'T ...
There's too drunk to fuck, which ain't ever good, ....
I SAID ONLY FLU... I SAID ONLY FLU...
Some people just can't seem to follow directions. ....
BATHROOM LOUNGE... BATHROOM LOUNGE...
Find yourself tired of your plain old toilet? This....
KISSES KISSES... KISSES KISSES...
Sometimes BBQ is so good you almost eat your own l....
CLASSY ASS TIND... CLASSY ASS TIND...
It takes a certain type of woman to be on tinder. ....
ALWAYS FLUSH BE... ALWAYS FLUSH BE...
Uh, I guess this is how they roll overseas. Instea....
LICK THAT BOWL ... LICK THAT BOWL ...
Look at her, she's doing two of her favorite thing....
TALK ABOUT A TW... TALK ABOUT A TW...
We've all had bad days, but some days you feel you....
HEAD DOWN THE H... HEAD DOWN THE H...
Tidying up the village crap hole is a shitty job i....