Censoring Is So Stupid

18 Comments
  • naughty_samara March 24, 2005

    she looks anorexic.....someone get her a happy meal....quick!!!....she looks nasty too!!

    +0
  • ryah22 March 24, 2005

    i'll bet she would look much prettier with some meat on her bones...hell, make that 3 happy meals

    +0
  • big bull March 24, 2005

    Git her some food shes started to draw flypaper.

    +0
  • bbeens March 24, 2005

    thats funny ryah. I'll be more than happy to throw some meat on her bones!

    +0
  • vanilla_cream March 24, 2005

    That skinny bitch needs to live at Mickey D's for about a month, with DQ for dessert.

    +0
  • oklardnck March 24, 2005

    i bet YORT. would hit it and give her some protien

    +0
  • yortgtnik March 24, 2005

    shit yeah it's like you know me or something

    +0
  • noble172 March 24, 2005

    i dont know if she knows where McDonalds is but i bet she knows where the crank man does his cooking

    +0
  • soadgirl678 March 24, 2005

    lol everyone keeps saying yort's line before he can.

    +0
  • naughty_samara March 24, 2005

    lmfao noble172...that was hilarious!!!

    +0
  • lildevil0317 March 24, 2005

    someone needs to throw her some food.....

    +0
  • vanilla_cream March 24, 2005

    She looks so frail, how you gonna keep from breaking her yort?

    +0
  • yortgtnik March 24, 2005

    not my problem

    +0
  • noble172 March 25, 2005

    get the spoon off of the candle and put it in some soup

    +0
  • diggydow March 25, 2005

    She eats plenty, just not the right shit. You know scrambled crack and cheese with some heroin grits. and for lunch, blc sandwich(bacon, lettuce and cocaine). and for dinner, weed potatoes, and crack pot roast.

    +0
  • starlit79 March 25, 2005

    quick someone get her a big mac

    +0
  • rockybalboa March 28, 2005

    That happens when people don´t take their goddamn medicine. I take it everyday and look very healthy and shit. I will give you the recipe later.

    +0
  • kiyablaise April 17, 2005

    good idea with the paper, but she looks sick!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register