> PICTURES > YOUR UNCLE LOOKS LIKE AN ASS KID
Crazyshit.com Pro Tip: Meet Hot Chicks for By Using Fling!!
Your Uncle Looks Like An Ass Kid
Rate This:
sucks 12345678910 awesome

posted by Dave G. on 1/14/2016

Your Uncle Looks Like An Ass Kid

Your Auntie might be your best friend forever but your uncle looks like an ass kid. I stared at this picture for 5 minutes wondering what the hell I looking at. Just a bald asshole photobombing like an optical illusion.
EMAILED: 2
VIEWED: 28132
RATING: 6/10
WTF


We love short shorts

Cock Sucker!

Virgin Ass Destroyed

Beach BJ

Stuffed to the rim with him!

Jennifer Aniston We Love You
Comments From the Peanut Gallery
corruptedsob
Dudes a fucking asshole.
[reply]
posted on: 01-14-16 @ 10:30 AM

mrlongshot
That's damn funny
[reply]
posted on: 01-14-16 @ 10:35 AM

crazyvet
When your breath smells as bad as your ass.
[reply]
posted on: 01-14-16 @ 10:50 AM

whitechristian
He’s not interested in ass yet Mom.
[reply]
posted on: 01-14-16 @ 11:24 AM

realtalks
I'm sure his breath smells like shit too
[reply]
posted on: 01-14-16 @ 11:56 AM

bobbabooey
Baby's first taste of Skoal, Funyuns, and Pabst Blue Ribbon.
[reply]
posted on: 01-14-16 @ 12:28 PM

kilo_g
The baby is going to end up having pink eye!
[reply]
posted on: 01-14-16 @ 1:52 PM

nybadguy
I'd fuck the aunt right in the pussy
[reply]
posted on: 01-14-16 @ 1:52 PM

mykejp
Nice optical illusion.
[reply]
posted on: 01-14-16 @ 2:13 PM

stenchfart
uncanny...like the girl/skull in the mirror one
[reply]
posted on: 01-14-16 @ 3:58 PM

whobe
Probably what Catlin Jenner looks like.
[reply]
posted on: 01-14-16 @ 4:30 PM

truckingman
WTMF"BF????????????
[reply]
posted on: 01-14-16 @ 6:20 PM

potrostation
Hard to believe she’s already 18.
[reply]
posted on: 01-14-16 @ 6:27 PM

joedumber
hahaha
[reply]
posted on: 01-14-16 @ 7:51 PM

fatlarry
That was a fucked up looking ass
[reply]
posted on: 01-14-16 @ 8:35 PM

rockinron
heyyyy where in the blue fuck have you been trucking man???......come to think about it, where in the blue fuck have i been???
[reply]
posted on: 01-14-16 @ 8:37 PM

jackpot
Dude, your ear looks like an asshole!
[reply]
posted on: 01-14-16 @ 10:16 PM

jackpot
@rockinron Yeah, where the fuck have you been? Did you get voted out of office?
[reply]
posted on: 01-14-16 @ 10:19 PM

ouch
@rockinron Hey Ron, I consider you a friend So I’ll ask this nicely. If God is real??? Why is the world so fucked up? VIP up and discuss in the forums? I’m interested in your story!
[reply]
posted on: 01-14-16 @ 11:09 PM

sbohica
Games people play.. Like lil children they must act. The consummation, in and of itself must b draining! Yet in the end, they're simple poof fags...
[reply]
posted on: 01-15-16 @ 1:49 AM

bookertank
THE 3 TITTED CHICK FROM TOTAL RECALL ALSO HAS 2 ASSHOLES AND 3 BUTT CHEEKS. FUCK HOW MANY PUSSIES SHE GOT????
[reply]
posted on: 01-15-16 @ 2:28 AM

ilovelamp
i initially read the babies top as "my anus is my bff"
[reply]
posted on: 01-15-16 @ 8:16 PM

Related Shit

PUNCH ME IN THE... PUNCH ME IN THE...
Joey has never been hit in the face before and he'....
FATTY WANTS A B... FATTY WANTS A B...
Fat boy needed $40, and his buddy was willing to p....
WOW, WHAT A LAD... WOW, WHAT A LAD...
So, this is the aunt of two young kids that were l....
THIS MAN IS ARM... THIS MAN IS ARM...
If you see this man on the streets do not try to a....
GOD DOES NOT LO... GOD DOES NOT LO...
Hey guys just so you know the reason you get marri....
THEM BALLS THEY... THEM BALLS THEY...
What the fuck man get a damn hobby and stop pumpin....
CAN'T COMPLAIN ... CAN'T COMPLAIN ...
I don't really get it. The tits all look pretty fu....
NICE CONFEDERAT... NICE CONFEDERAT...
That is one sexy confederate flag bikini man. Too ....
FIGHTING BALDNE... FIGHTING BALDNE...
click for more
SPINNING BABY S... SPINNING BABY S...
Not quite as brutal to watch as "Shaken Baby Syndr....
GOOD MORNING BA... GOOD MORNING BA...
While "Baby Cakes" is usually referred to as a nic....
BOY DID HE SHIT... BOY DID HE SHIT...
This has to be the funniest shit I have seen all d....
SUPER NASTY NIP... SUPER NASTY NIP...
I wanna thank whatever CrazyShit user that went to....
REASONING WITH ... REASONING WITH ...
Friends don't let friends drive drunk. And they tr....
HUMAN TARGET PR... HUMAN TARGET PR...
Stupid criminal holds baby hostage and ends up as ....
AUNT BEE GETS F... AUNT BEE GETS F...
click for more