Dancing Midget Transvestite

Danny Devito has fallen on hard times. He hasn't had a huge paying roll since he played the penguin in that Batman movie. Now he seems to be trying to be a transvestite midget stripper to make ends meet.

29 Comments
  • honkie365 February 12, 2016

    Toreal

    +8
  • marcodufour February 12, 2016

    Dave Dave Dave stop showing yourself up like that.....

    +2
  • rickyragoo February 12, 2016

    rockenron always said we would all be amazed at what he does for a living,never would of guessed that one...

    +2
  • picklehiesner February 12, 2016

    Get back under the bridge

    +10
  • whitechristian February 12, 2016

    What else is the little fella gonna do 11yo?

    +0
  • stenchfart February 12, 2016

    wanna invite him to my next party

    +1
  • mrpoop February 12, 2016

    Mr. Bean has hit rock bottom

    +1
  • ouch February 12, 2016

    No wonder I went straight, CS started my Tranny fantasy and CS destroyed it too. Sorry Dave I don' t swing that way anymore so stop emailing me for some boom-boom time. looks like it's just you and your left hand tonight

    +5
  • nybadguy February 12, 2016

    Who dressed that MF.

    +2
  • boobles February 12, 2016

    Oh lord have fucking mercy, that is more disturbing than the cow pics....

    +4
  • sirfartsalot February 12, 2016

    honkie365 for the grand slam!

    +2
  • oathbreaker February 12, 2016

    you know, some people gotta sleep. now i gotta try to clear my mind of this creepy little fella

    +2
  • oathbreaker February 12, 2016

    and hey, keep danny devito outta this

    +3
  • maddog123 February 12, 2016

    Drunk I would fuck that fucker in the mouth while happy jacks fucks it in the ass HEE FUCKING HAW

    +1
  • maddog123 February 12, 2016

    FRIDAY FUCKING NIGHT SHIT IS ON

    +1
  • corruptedsob February 12, 2016

    ^^^^ and to think I thought my sex life sucked

    +1
  • allcaps February 12, 2016

    @rickyragoo wow...you made funny about Mr.Ron..how original..you ever tried saying something clever whithout a cheep shot to a respected member of the community..

    -4
  • potrostation February 12, 2016

    Match your shoes;have some dignity.

    +1
  • spinal12 February 12, 2016

    Ronnie James Dio.

    +2
  • truckingman February 12, 2016

    Dave just WTF?

    +0
  • provert February 12, 2016

    He could be a safe sex ad "this could be your child if you don't wear a condom "

    +3
  • aquahollic February 12, 2016

    Danny DeVito needs to stop drinking so much

    +1
  • darksider803 February 13, 2016

    OH god OH GOD!!!!! NOOOOOOO.....

    +0
  • big_daddy305 February 13, 2016

    No wonder it's always sunny in Philadelphia.

    +0
  • bookertank February 13, 2016

    HOLY SHIT I WANNA HIRE THAT THING TO DANCE AROUND AT MY NEXT BIRTHDAY

    +0
  • whitechristian February 13, 2016

    @aquahollic... lol

    +0
  • allcaps February 13, 2016

    dude is having a great time cutting lose..i can respect that

    +1
  • whobe February 13, 2016

    Dave G. that was frigging hilarious.

    +2
  • mykejp February 13, 2016

    Ever since Charlie Sheen came out as HIV positive, his hooker choices has gotten desperate.

    +2
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register