> PICTURES > THE HUMAN BIDET
Crazyshit.com Pro Tip: Meet Hot Chicks for By Using Fling!!
The Human Bidet
Rate This:
sucks 12345678910 awesome

posted by Dave G. on 5/25/2016

The Human Bidet

Women love this sex move. They call it the human bidet. Too bad Jay D got a regular bidet as a gift he doesn't know what he's missing out on.
EMAILED: 4
VIEWED: 41158
RATING: 4/10
Bizarre Sex Acts


We love short shorts

Cock Sucker!

Virgin Ass Destroyed

Beach BJ

Stuffed to the rim with him!

Jennifer Aniston We Love You
Comments From the Peanut Gallery
bananahammock
Okay it’s clean already.
[reply]
posted on: 05-25-16 @ 3:55 PM

whobe
Now you have it nice and clean move over.
[reply]
posted on: 05-25-16 @ 4:57 PM

joedumber
thanks for the advice, i’ll take note of it and suprized my girlfriends next time. always wondered why my sex objects like to be on top in a 69.
[reply]
posted on: 05-25-16 @ 4:58 PM

mrdrip
toreal’s dream: to toss the salad of a white dude with long blonde hair and then say FWP!
[reply]
posted on: 05-25-16 @ 5:52 PM

dynabob
Not as thick as I like but I would eat it for hours on end
[reply]
posted on: 05-25-16 @ 6:10 PM

sbohica
^^^ Not as thick as u like? Wud Rosie O'Donnell fit the bill?
[reply]
posted on: 05-25-16 @ 6:18 PM

potrostation
When you date a princess you have to eat shit sometimes.
[reply]
posted on: 05-25-16 @ 6:27 PM

cyberbu11y
Omg eww that tattoo is disgusting
[reply]
posted on: 05-25-16 @ 6:39 PM

corruptedsob
Jay D ????? It's more like Adam ( with hair )
[reply]
posted on: 05-25-16 @ 7:39 PM

picklehiesner
Finish eating and go do your homework
[reply]
posted on: 05-25-16 @ 8:51 PM

truckingman
................... Disgusted, Robert Hallock
[reply]
posted on: 05-25-16 @ 9:10 PM

dracos
hmmmm, tongue in cheek....
[reply]
posted on: 05-25-16 @ 9:30 PM

dracos
tastes like shit with a hint of crap and feces
[reply]
posted on: 05-25-16 @ 10:35 PM

sbohica
@Robert, uve never experienced love brother...
[reply]
posted on: 05-26-16 @ 12:10 AM

insanemonkey
better get some anal after that buddy, if not tell her to go make a sandwich.
[reply]
posted on: 05-26-16 @ 4:21 AM

darkmadness
That’s a new position for pinkeye..
[reply]
posted on: 05-26-16 @ 8:24 AM

sylvain
convenient for cleaning a ass
[reply]
posted on: 05-26-16 @ 1:02 PM

Related Shit

THE OLD PILE DR... THE OLD PILE DR...
This gets them every time. The old flip them over ....
TOSS MY SALAD B... TOSS MY SALAD B...
See More Salad Tossing That's right. Little Tommy ....
LESBIAN SLUTS P... LESBIAN SLUTS P...
I would have expected this from a group of Asian l....
THE RUSTY TROMB... THE RUSTY TROMB...
Anal Lick Fest Is Asstastic! There are times when ....
CAN'T WAIT TO E... CAN'T WAIT TO E...
I'm all for bending a chick over and eating her as....
YOUR MOM TOSSED... YOUR MOM TOSSED...
Your Mom Tossed My Salad Who knew that cougars lik....
SKINNY GUY FUCK... SKINNY GUY FUCK...
See Mo Better Porn at Vidz This guy is drilling in....
COOKING OR MAST... COOKING OR MAST...
This is quite interesting, but I feel I should be ....
BALL LICKING, T... BALL LICKING, T...
Twisties Has the Hotties You have to give it up to....
DOUBLE PENETRAT... DOUBLE PENETRAT...
See More At Meatholes This chick here gets the bes....
THAT O-FACE THO... THAT O-FACE THO...
This lesbo's g-spot must be in her rectum look on ....
MY ASS AIN'T NE... MY ASS AIN'T NE...
Damn can she lick as ass! I mean, my ass ain't nev....
AWESOME BACK TA... AWESOME BACK TA...
It's pretty rare that you find some bad ass back t....
WIFE CLEANS UP ... WIFE CLEANS UP ...
Now that is what you call wife material. You're at....
MONKEY'S EAT TH... MONKEY'S EAT TH...
I guess these two primates didn't hear the new wor....
TAKE NOTES HOW ... TAKE NOTES HOW ...
Vidz Has It ALL! I hope you got a note pad out, be....