Damn That Is a Perfect Ass & Rack

Damn that is one hot bish in the first pic with some perfect titties almost looks like a white version of a white Thalia. 2nd one is showering her ass off in a grocery store. I want to bite the hell out of those buns

17 Comments
  • crazyvet July 10, 2016

    Absolute proof that the higher power that designed a woman is a man.

    +5
  • corruptedsob July 10, 2016

    I'm not commenting because I know your gonna change the pic to some old fart

    +4
  • dracos July 10, 2016

    protein spill in the organic aisle

    +2
  • dracos July 10, 2016

    while your at it clean up in the bathroom too..

    +2
  • nybadguy July 10, 2016

    Man. how i love the sluts.

    +2
  • failure101 July 10, 2016

    Spank that pale ass red.

    +0
  • dynabob July 10, 2016

    Fuck my dick is getting raw!

    +0
  • goodster July 10, 2016

    I'll agree on #one but give a Meh on dat ass! Butt I'm still gonna spank one or three out, soooooooo.....

    +0
  • whackjob July 10, 2016

    I just shot my load. Cleanup in aisle 11.

    +0
  • truckingman July 10, 2016

    Both ladies have beautiful bodies with lovely assets in large gorgeous breasts and extensive voluptuous buttocks.

    +1
  • joedumber July 10, 2016

    Id hit it, Id hit it, you can change the pic and Id still hit it.

    +0
  • spinal12 July 10, 2016

    NAH SHE HAS A DICK GOOD TRY DAVE

    -1
  • longhungwong July 10, 2016

    Nah I'm not Adam man not into that tranny shit.. once in a while Jay will have me surprise u guys with one though.. but these are 100% women

    +0
  • shenanigans July 10, 2016

    I'd hit it

    +2
  • eyeh8dumbasses July 10, 2016

    i'd give them both a 7

    +1
  • doonut July 11, 2016

    Yes and hell yes!

    +1
  • unseeneye July 11, 2016

    i love whores.

    +1
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register