Self-Service

23 Comments
  • wombatbytes October 2, 2016

    I wish I could do that. Should I pat her first?

    +1
  • maddog123 October 2, 2016

    Looks like a drunk confused whore leaving my house no shit!!!! Yeah boy get back in bed confused whore I got another 20$!!!!!!!

    +1
  • ouch October 2, 2016

    Hey Henry, where you been? Teaching this sammich maker to suck her own tits like you do your own mOObs? Welcome back fukker!

    +3
  • nybadguy October 2, 2016

    Who the fuck is henry? I hope he don't have a thing for cocks like Adam.

    +2
  • mrpoop October 2, 2016

    I'll suckle on her other teat

    +1
  • goodster October 2, 2016

    I call dibs on the other one. Holly O Fuck Jay,,,What subprimortial bastion of sin did did you find Henry in and what did ya have to promise him to get him to come back?

    +1
  • goodster October 2, 2016

    OOOOHHH,,,Now I know why Jay is building the "SIN SHACK" in his back yard..

    +1
  • doondah October 2, 2016

    A real titty twister..

    +1
  • wombatbytes October 2, 2016

    @goodster : Yeah - so what is the background on Henry?

    An update or introduction would have been nice on behalf of CS.

    +2
  • fistermister October 2, 2016

    Leave me alone with her for 5 minutes. That's all I'll need.

    +2
  • treehouse21 October 2, 2016

    @wombatbytes Henry used to do updates 5-4 years ago until he dropped off the face of the earth. Looks like Jay passed the site down to him!

    +3
  • dracos October 2, 2016

    milk sure did her body good!

    +1
  • wombatbytes October 2, 2016

    @treehouse21 Thanks for doing Jay's job. Do you want a shitty T-shirt?

    +2
  • treehouse21 October 2, 2016

    @wombatbytes lmao No thanks! I wouldn't be caught dead wearing one of those things!

    +2
  • treehouse21 October 2, 2016

    I dress a bit more like the girl in the picture!

    +4
  • wombatbytes October 2, 2016

    @treehouse21 : Nice.

    +2
  • mrpoop October 2, 2016

    @th hot damn

    +2
  • happyjack October 2, 2016

    If Big Jeff is the Luke Skywalker of reposts then Henry is Yoda. There goes the neighborhood. I still remember his reposts half a decade later lol. Kind of a repost extraordinaire if you will. But at least he does some great write ups to accompany the pictures and videos....wait what huh?

    +2
  • wombatbytes October 2, 2016

    @happyjack : Thanks for info. Maybe Henry could get around to removing Ron's 2014 obituary...

    +8
  • sbohica October 2, 2016

    ^^^ Definitely remove but leave blank. I feel 2016s the year, lol.

    -1
  • sbohica October 2, 2016

    Awe, a little baby camel toe. Isn't it cute.

    -4
  • yeayeayea October 2, 2016

    Lovely lady, i can do that for you.

    +1
  • truckingman October 2, 2016

    She knows how the right a mount of suckling to aply to her breast...

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register