I'll Keep An Eye Out For Ya!

Maybe someone skull fucked it? Some how it got fucked in one way or the other.

22 Comments
  • smartasscop September 14, 2005

    ..SO THE 2 CHICKS FROM YESTERDAY WERE REALLY TRIPLETTS....

    +0
  • mike8putang September 14, 2005

    lol,smartass ..i think ur right!!

    +0
  • sl September 14, 2005

    That person got fucked up.

    +0
  • big bull September 14, 2005

    Yes they were smartasscop, but this is is their brother Popeye!

    +0
  • findher69her September 14, 2005

    BEAT YOUR BITCH WITH A BAT !

    +0
  • msluvly0423 September 14, 2005

    Whatever that is it looked like it was sent to hell and came back.

    +0
  • naughty_samara September 14, 2005

    does it make u think of pumpkinhead?

    +0
  • archemedes_rex September 14, 2005

    Makes me think of veal cutlets...I'm hungry.

    +0
  • braody September 14, 2005

    god damn... aghhh I dont have anything to say!!!

    +0
  • mandapanda06 September 14, 2005

    looks liek a shrunken head...ew

    +0
  • icecold September 14, 2005

    all i can say is damn

    +0
  • scotgirl September 15, 2005

    I think I'm gonna have a nightmare tonight after seeing this...creepy

    +0
  • moonchild69 September 15, 2005

    lets all beat 69s ass with a fuckin' bat, see what he looks like afterward

    +0
  • tumblin_dice September 15, 2005

    Yeah finder, your pretty smooth. Why don't you let some of the women here find you an 86 yer ass?

    +0
  • vanilla_cream September 15, 2005

    I'm game tumblin dice

    +0
  • utahcass September 16, 2005

    yall r perty fucked up yerselfs. thats a little girl, with a big hurt

    if think that is funny send me yer kid,, i dont thm too be a butt this sort of not a joke

    +0
  • archemedes_rex September 16, 2005

    Uhhh...utahcass, could you rephrase that in English?

    +0
  • msluvly0423 September 16, 2005

    I'm always up for a fight let's go!

    +0
  • naughty_samara September 17, 2005

    LMFAO rex!!i didnt understand that either...

    +0
  • scotgirl September 17, 2005

    Yo hablo engles?

    +0
  • grade82 September 24, 2005

    Is that CHUCKY?Or a relation?There is a slight resemblance.

    +0
  • misterbriggs October 18, 2007

    i told the bitch to shut up twice ...

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register