Evolution Of The Looter

The resemblance is uncanny. It’s almost scary. But fucking funny as hell!

29 Comments
  • smartasscop September 14, 2005

    THEY BOTH NEED A NEW HAIR STYLE

    +0
  • mike8putang September 14, 2005

    holy crazy shit ..they look alike !!!!!!!!

    +0
  • sl September 14, 2005

    Shit, they do look alike, thats funny. I think they would be perfect for those twins from yesterday.

    +0
  • big bull September 14, 2005

    That is weird, looking alike like they do, but I got a pimple on my ass that looks like george w bush, right in the face! If he was white they would call it getting supplies instead of looting, just like on foxnews!

    +0
  • importguyr34 September 14, 2005

    LoL sl.... yea that is pretty amazing how they look alike...

    +0
  • findher69her September 14, 2005

    WONDER IF YHEY HAD HEINIKEN IN 600 BC

    +0
  • bigjim September 14, 2005

    A whole new chapter in Roots.

    +0
  • msluvly0423 September 14, 2005

    That's fucked up. Hey Big jim...how u doing???

    +0
  • big bull September 14, 2005

    I like the fact that hes even got one in his back pocket!

    +0
  • braody September 14, 2005

    no thats not real... is it? thats from Encino Man the movie!!!

    +0
  • eightyj September 14, 2005

    I like the fact that his picture is all over the net. Maybe he'll do some time if they can prove he's a thief.

    +0
  • acidshroomer September 14, 2005

    dude thats kind of creepy....but i could think of alot better alcohol to loot than heiniken....imagine that much jack and vodka, that would be a fucking party!

    +0
  • mandapanda06 September 14, 2005

    haha...i told ya'll...he looks like that jungle creature in the Relic...

    +0
  • lostinsanity September 14, 2005

    how do you figure that big bull? White or Black... Heineken aren't supplies, he could be blue and he would be looting.

    If it was 90 proof vodka, then it would be a necessary supply, but he ain't gonna get wasted on heineken, heineken is for sitting around with the boys playing PlayStation, he ain't gonna be doing that.

    So how do you presume he would be getting supplies if he was white? He was stealing unnecessary shit, Nigga or not, he was looting

    +0
  • fhwrestlr September 14, 2005

    Thas funny, he's got a fucking smile on his face to. Oh no he's not looting, these are for his 9 year old daughter whos exhausted of thirst, and, and ,this was the only thing left in the stores to loot...

    +0
  • redskin420 September 14, 2005

    Pictures like these.Well the 1 on the right anyway,Should be used as evedince to prosicute these fucks.I mean the whole city is a tax right off anyway but,looting to survive is one thing.Looting for the sake of looting is just wrong.And lets shoot at the military helecopters that are trying to help us.Dont steal diapers for your children,go steal some beer and dehydrate yourselves in the blazing ass sun.Go turn the convention center into a ghetto in less than three fuckin days,and start raping children.These fucks were given $2,000 debit cards to start to rebuild their lives and they buy $800 earrings.We should have nuked New Orleans and started over from scratch.I say end the third wolrld handouts and take care of our own but damn.I,ve been through countless hurricanes and lost power for weeks,but i never saw shit like that.Hell i think they were looting before the storm had even past.

    +0
  • fhwrestlr September 14, 2005

    And why do black people always have to bring up the race card in the middle of a natural catastrophe.

    Do you stupid fucks think white people caused the damn thing. It wouldn't be considered stealing if black people didn't "find" themselves a couple of 35' big screens t.v.'s and 24 packs of beer. Fuck why can't you stupid black fucks think a little harder.

    +0
  • icecold September 14, 2005

    just get the jose curvo thats all u need

    +0
  • msluvly0423 September 14, 2005

    You know what black ppl didn't bring up the race thing usually it's white ppl but I'm not sayin that all white ppl do that either. The other day I got an email from raythefreak and it was two pictures. One was of a black kid no older than 11 or 12 and in the description it said "a young boy is seen here after looting a grocery store". Now in another picture was two white ppl a guy and a girl. In the description of that picture was "Two young ppl are seen here walkin through the waist high waters after "finding" food in the grocery store". Now u tell me which one sounds right to u? They both were doing the same thing and got the same things from the same store....so y is the black kid looting but the two white ppl weren't???? Answer me that.

    +0
  • scotgirl September 15, 2005

    They kind of resemble "Chocka" from Land of the Lost.

    +0
  • moonchild69 September 15, 2005

    beer, it is his medicine...

    +0
  • tumblin_dice September 15, 2005

    Hey are ya sure he's 'looting'? Maybe he's actually rescuing the poor little things. Ms Luvly- when FHWrestler mentioned the race card I took it to mean he was talkin about how so many people are screamin that the goverenment response was slow because the people were 'black' & which I don't agree with. (They fucked up cuz it's a giant bueacracy. But what would have happened if Katrina had rolled into Houston???) Thanks to all for discussing race without the slurs- it simply reeks of ignorance & degrades any seambleance of intelligience your comments may have.

    +0
  • ittybitty September 15, 2005

    Hahaha I would really like to see Lesse Jackson down there helping his brothers out....yea like he would really go mingle with them. What bullshit. And I dont care if you are black or white.35 pairs of levis isnt helping you out. And yes it is a big tax right off..half of the damn place was section 8 houseing for whites as well as blacks.

    +0
  • raptor346 September 15, 2005

    What the hell happend in that super dome??

    From what i have seen on the news it seemed pretty bad... some people that where there said it was like hell on earth. What the fuck is wrong with people if they cant keep there shit togther for even a week with out turning in to fucken animals.

    +0
  • big bull September 15, 2005

    Lostsanity, beer is very much a supply! If the water is deadly to drink, you can use beer , soda, hell if you could start a fire you could boil water, but only as a last resort!

    +0
  • big bull September 15, 2005

    I must disagree with tumblindice, it wasn't race or big goverment! It was that dumbass george bush, who doesn't know shit from arbuckle coffee! Now if he had a brother that was a governor in a state, lets say Florida, he would break his scrawny neck getting help sent there!!!!!

    +0
  • msluvly0423 September 16, 2005

    To be honest I was sayin' that ppl are quick to blame others for problems that they could have avoided. In this case there was no way to avoid that. BUt what I didn't understand was everyone including the government knew that the hurricane was coming and how severe it was days before it hit the gulf coast so why wasn't there and evacuation set then. If the military moved all their planes and shit away from the path of the hurricane becuz they knew what was going to happen why didn't they move the ppl out of harms way. And even if the hurricane wasn't as big and severe as it was if they did decide to evacuate ppl earlier it's better to be safe then sorry. The ppl that were affected by the tsunami got help way before these ppl did and that's another thing that ppl were saying on the news. So that's what I was sayin hopefully what I said made sense enough for u to understand what I was gettin at.

    +0
  • gurtman23 September 16, 2005

    well i dont really give a flying donkeys cumload, im here and they are there praise the lord for i am irish

    +0
  • fukrface October 13, 2005

    that 1 made me laugh big time...keep em comming

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register