There’s the Right Way and The Wrong Way

Please people, for safety’s sake, study this and learn the right way and the wrong way.

13 Comments
  • sexyspeed100 October 21, 2005

    LMAO, what is she getting. well, anyway, that guys lucky, sex at work. YUMMY!

    +0
  • big bull October 21, 2005

    Bet you won't see that sign at J C Pennys?

    +0
  • rc2james October 21, 2005

    Illustrations from the "Working Safely for Sluts" manual

    +0
  • guyschips1 October 21, 2005

    gay

    +0
  • naughty_samara October 21, 2005

    LOL

    +0
  • yortgtnik October 21, 2005

    fuck yeah

    +0
  • kissieface3769 October 22, 2005

    yay... I like co-operation :)

    +0
  • cleanclam October 22, 2005

    It's all just soooooooo obvious

    +0
  • evileo October 23, 2005

    Safety First!!

    +0
  • mike_d October 23, 2005

    safteys good for ya

    +0
  • trojen October 23, 2005

    i didn't learn these techniques in school lol

    +0
  • moonchild69 October 24, 2005

    i can read the writing on the wall ty

    +0
  • rockybalboa October 27, 2005

    I practice that a lot with my wife.

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register