He's Got Wood

He's got wood in all the wrong places.

43 Comments
  • biggibb December 4, 2005

    I dont even wanna know how this shit happened to that poor fuck...

    +0
  • doctor_chill December 4, 2005

    that aint right

    +0
  • turdburglar December 4, 2005

    is he pinching a log?

    +0
  • joseman December 4, 2005

    Poor bastered, I wouldn't wish this on my worst enemy. That's all I have to say.

    +0
  • mike_d December 4, 2005

    speed kills

    +0
  • briandee December 4, 2005

    Is he the guy that was driving the rally car???

    +0
  • guyschips1 December 4, 2005

    hes got a lance in his pants

    +0
  • guyschips1 December 4, 2005

    damn those scottish games

    +0
  • gakere December 4, 2005

    Jesus, he's gonna have an awful time finding pants that fit from now on...

    +0
  • dirtybabygirl December 4, 2005

    good God. How the hell does shit like that happen? HTF? could you live from that? DAMN!

    +0
  • jesus666 December 4, 2005

    It was a motorcycle accident. He lost control on a corner and impailed himself on a fence, his legs all purple like that cause the woods in there so tight he didn't bleed out. Look close and you can see that shit coming out his back.

    +0
  • jesus666 December 4, 2005

    oh yeah he lived too

    +0
  • cardioprincess December 4, 2005

    damn, he will probably never walk again, poor dude.

    +0
  • moonchild69 December 4, 2005

    that is awful, even the nurse in the background is in disbelief...

    +0
  • big bull December 4, 2005

    Thats a real WOODY!

    +0
  • big bull December 4, 2005

    Just shoot me in the fucking head!

    +0
  • cardioprincess December 4, 2005

    Question: Why don't any new members post on the forums? Everyone signs up and then never comes back or they just sit there with their thumbs up their asses and don't post anything. Just wondering.

    +0
  • ericpicc December 4, 2005

    Because I like my thumb up my arse!!!!!!!

    +0
  • bildo619 December 4, 2005

    Anyone notice the hot nurse in the background?

    +0
  • zombiecuthroat December 4, 2005

    ouchy i'd ask to kill my self right then and there because every thing worth living for is now out of reach ... sex and being able to take a dump

    +0
  • dandonalti December 5, 2005

    yea the nurse was the first thing i really saw and i will tell you what no matter how hot she is someone is tired of fuckin her

    +0
  • wolfsgal December 5, 2005

    What the fuck?

    +0
  • crazy_p December 5, 2005

    lol hell yeah bildo

    +0
  • mechanicman December 5, 2005

    Someone is gonna pay for that fence post , thats "privates" property now. Ain't medical science wonderful , an injection to end it is the only merciful thing to do , but there ain't no profit in that is there.

    +0
  • fukedupasshole December 5, 2005

    Talk about wood

    +0
  • thundermug December 5, 2005

    Where's his pecker?

    +0
  • funsumwantsum December 5, 2005

    Has anyone out there ever had a splinter in your

    F@#$ing finger. I have and I cry like a sissy. I tell ya this guy wins..

    +0
  • smttf7 December 5, 2005

    Poor guy will probably be pissin' and shittin' in a bag the rest of his life

    +0
  • hot_ass_btch19 December 6, 2005

    that is FUCKED up. how did that happen?

    +0
  • hillbilly5150 December 6, 2005

    Holy shit! This is why this site kick's ass! Beautiful women, Funny shit, and then ya get to top it off with some shit like this...

    +0
  • redwood418 December 8, 2005

    id rather die

    +0
  • schneider123 December 9, 2005

    that must of took a lot of lube

    +0
  • doctor_chill December 13, 2005

    ^^^what the fuck are you talking about? That nurse is not hot. If you look closely it is actually a robot. Robots are everywhere.

    +0
  • xamberxleahx December 18, 2005

    Ouch - talk about pain. Poor guy - I dunno how I'd live with myself after something like that happened. And for that fuckin' black dude talkin' bout how 'white' women like your dick - get a fucking clue you idiot. Not all white males have small dicks, and just cause it big don't mean it black. Stupid fuckin' lame. I hate your kind.

    xoxo

    Amber Leah

    88

    +0
  • alboy December 21, 2005

    look at the nurse... shes got the hots for this boy..

    +0
  • twan December 27, 2005

    woody

    +0
  • sexyknoxville January 9, 2006

    dya think it hurt? yerrr the nurse looks pretty horny 2 ;)

    +0
  • puerto_rican January 27, 2006

    oh my god!!!

    +0
  • goofball January 29, 2006

    boooiiinnnnnnnnnnnnnggggggg

    +0
  • chubbysexy March 22, 2006

    who gives a shit about the nurse did you see the guy on the table that is a fucking tradegy

    +0
  • vervain April 20, 2006

    damn canadians.

    +0
  • dert666 November 3, 2008

    hes got wood...

    +0
  • elektricaa December 14, 2008

    Dude..what? you wanted to try something ´new´ ?

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register