Guess Who is The Tranny

Those guys are going to feel bamboozled when they go to gang rape that bitch and find out that she is a transgendered cross dressing penis wearing man. Sucks to be inmates with a woman packing heat.

20 Comments
  • theryano January 17, 2006

    i go 1st

    +0
  • thundermug January 17, 2006

    I wonder if it is any good at laundry?

    +0
  • wannt77 January 17, 2006

    well I wonder if she can make a sandwich?

    +0
  • wannt77 January 17, 2006

    she? he? he she? i dunno

    +0
  • hatorihynzo January 17, 2006

    Why you guys want to know if she's good at laundry or makes a good sandwich? You fags wanna know if heshe is available?

    +0
  • ericpicc January 17, 2006

    That's our Aussie girl Schapelle Corby, in jail awaiting drug smuggling charges in Bali, bit of debate here in Oz if she really did it or not.

    So sorry guys it all female.

    +0
  • oie71 January 17, 2006

    I dont know what is happening to me but iI feel sorry for that girl.

    +0
  • leopard January 18, 2006

    Guilty

    +0
  • kissieface3769 January 18, 2006

    shim.... perhaps??

    +0
  • username January 18, 2006

    my guess is pablosdog

    +0
  • fullitalian January 18, 2006

    uhm... I'd do her/him... whatever...

    +0
  • rockybalboa January 18, 2006

    Fucking unacceptable transvestites...

    +0
  • the_jenster January 19, 2006

    ...she doesnt look like a man at all

    +0
  • markass_trick January 19, 2006

    yeah she's a she... saw her ex boyfriend on oz tv the other day, she up on drug charges and he looks like a smak head...

    +0
  • rockybalboa January 19, 2006

    Damn, everything was funnier when she was a just transvestite. YOU FUCKING PARTY WASTERS.

    +0
  • pablosdog January 19, 2006

    thanks eric, I knew that was a woman. she looks like she can decide exactly who gets to fuck her, although I doubt she goes for the delicate looking Balinese men. c'mon username, guessing is a human trait and I know you are just 1's and 0's, you cute little computer virus you. BTW will McAfee keep you from erasing all my contacts? I hate that shit!

    +0
  • jacksonsguilty January 24, 2006

    I'm guessing the guy in the pink shirt's the tranny. I mean pink? C'mon!

    +0
  • amazon02 January 26, 2006

    It's Chapelle Corby facing 20years in Bali Prison for being used a mule. I still believe she's innocent.

    She's Australian and all woman!

    +0
  • mr_ant July 20, 2010

    It is insane to put a guy dressed like that in jail with other men. You just know he is going to be raped if he don't voluntarily give it up. Sick.

    +0
  • etdaddy May 6, 2011

    shit this ones pretty hot guess it reprograming time for me

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register