You're In His Bathoom

WTF he had to go. Don't judge him.

20 Comments
  • douthinkicare April 21, 2006

    fuck it i have to pee pee

    +0 -0
  • rockybalboa April 21, 2006

    The crackerz are at it again...

    +0 -0
  • doods April 21, 2006

    that just a new water fountain honoring the homeless, it's a statue with a spout.

    +0 -0
  • thundermug April 21, 2006

    Dad?

    +0 -0
  • nutsatchel April 21, 2006

    Mom?

    +0 -0
  • nutsatchel April 21, 2006

    That guys got piss splash on his shoes! faggot!

    +0 -0
  • pussyfucka April 21, 2006

    hi rockies dad

    +0 -0
  • xbonesx April 21, 2006

    Ahhh yet another fine example of the after math of progress in the American dream.

    +0 -0
  • justwrong April 21, 2006

    bums are funny

    +0 -0
  • pitbull89x April 21, 2006

    Looks like some shit id do when im shitfaced....but insert the dick from "my daughters fucking a nigga" except white and a lot bigger

    +0 -0
  • cap-n_obvious April 21, 2006

    fuck it what's the big deal I do that all the time

    +0 -0
  • cap-n_obvious April 21, 2006

    what loser stands around all day with his camera waiting for bums to piss?

    +0 -0
  • boardsurfer April 22, 2006

    I'm surprised he's not laying on his back and pissing straight up in the air and getting his shower on. Ya know, a golden shower.

    +0 -0
  • mattsrn April 22, 2006

    Where did the self-respect go anyways?

    +0 -0
  • gib39 April 22, 2006

    see this stuff all the time in manchester . its better when the women do it tho.

    +0 -0
  • grotpig April 23, 2006

    he cud of got up lazy fucker

    +0 -0
  • youngblood48 April 23, 2006

    how do you piss laying on your side? damn im going to invent a new bathroom, no more getting out of bed and losing that morning wood! piss roll over and stick!

    +0 -0
  • youngblood48 April 23, 2006

    i bet his brother was the one from brokeback mountain, you know the one that shits laying down!

    +0 -0
  • calibaldie April 27, 2006

    must be in canada

    +0 -0
  • kayna24 October 25, 2009

    lol that shits funny :)

    +0 -0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register