She Forgot She Was Fat

It should be illegal for chicks this fat to wear things of this nature.

64 Comments
  • justwrong May 16, 2006

    I'd hit it...sober even

    +0
  • tspe2006 May 16, 2006

    cool chaps...haha

    +0
  • jennycks May 16, 2006

    another one of jgimages masterpieces...he must have finally got together with poolqt for that photo session! lol No hard feelings guys!!

    +0
  • poolqt May 16, 2006

    AAAWWWW is jennycks jealous??? DONT HATE ME CUZ YOU AIN"T ME BITCH!!!!!!! You saw that picture and you thought to yourself I ONLY WISH I COULD BE THAT SKINNY!!

    +0
  • emac3185 May 16, 2006

    justwrong you nasty fucker.....Im with you i'd hit it too!!

    +0
  • vicky_pollard May 16, 2006

    some fat birds have pretty faces....that poor cow is ugly all over...damn

    +0
  • vicky_pollard May 16, 2006

    nah...she has the look of someone whos just farted

    +0
  • jennycks May 16, 2006

    LOL poolqt...i said no hard feelings...no need to try and cat fight with me! you're right my skin is not as tight as yours but having three children did not treat my skin well...I AM JUST AS THIN AS YOU, I AM 5 YEARS YOUNGER THAN YOU, AND MY WORDS CAN STING ALOT LONGER THAN YOURS EVER WILL.....DONT COMPARE ME TO YOU! YOU FUCKING TWAT!! HOW YOU LIKE THEM APPLES BITCH!!

    +0
  • poolqt May 16, 2006

    lmao @ Vicky and Chaz

    +0
  • lickdeez May 16, 2006

    looks like my x

    +0
  • jgimages May 16, 2006

    look at the poor g-string..........."help"

    +0
  • kissieface3769 May 16, 2006

    ahhh this reminds me.. I went to fettish night last night... Thank God I didn't see this there

    +0
  • titan May 16, 2006

    Do these boots make me look fat?

    +0
  • jennycks May 16, 2006

    LOL LOL LOL....i would never cus in front of my kids (okay so i've said dam)and i am a very happy patient person...CRAZYSHIT is where i come to vent and shit on other people cause i cant at home..i dont have to put on my sunday dinner act here. my extended family would be so disappointed in me if they read some of my posts but i dont have to care with any of you..thanks! :)

    +0
  • calibaldie May 16, 2006

    justwrong u must be a black dude if you want to fuck that fat nasty bitch.

    +0
  • poolqt May 16, 2006

    OMG ROFLMFAO @ shitlooker!!

    +0
  • poolqt May 16, 2006

    Jennyck btw I was not talking about MY pic I was talking about the one above that crazyshit posted!! I was only fuckin with you as you were with me!! I would never fight with anyone! I am a lover not a fighter!! Everything in this chat/forum is always in fun!! I am a bitch sometimes but hey its my job as a woman!!! You just gotta love me!!! :)

    +0
  • jgimages May 16, 2006

    hey shitlooker .....you sound like a pussy whipped fag.......stop kissing poolqt ass so much your gonna get shit stains on your teeth........

    +0
  • poolqt May 16, 2006

    Btw Jennyck I have a child also...we should start a new topic in the forum with the crazyshit people and their kids! It would be cool to see everyones family!! BTW Shitlooker has a very adorable son!! :)

    +0
  • jennycks May 16, 2006

    shitlooker i have read your post 4 times and i cant stop laughing!!! i cant tell you how many times i have thought that sitting at the table with my two yr old crying in his chair, my five year old yelling at my six year old, the dog eating the spagetti that the two year old threw on the floor and my husband asking for more bread and everyone pissed off because they dont have anything to drink yet!! NECK HOLE..THATS JUST GREAT!! lol (UNCONTROLLABLY)

    +0
  • poolqt May 16, 2006

    JG you know you love me too!!!

    +0
  • poolqt May 16, 2006

    kissieface fettish night???? whats that??? Sounds like fun!!! Tell me girl!!

    +0
  • jennycks May 16, 2006

    kissieface usually people only go to fettish night if they have a fetish...whats your fetish? we all want to know...

    +0
  • cookieman May 16, 2006

    she is wearing an eyepatch where a codpiece should be!

    +0
  • gogelaid May 16, 2006

    nice!!!!

    +0
  • jgimages May 16, 2006

    poolqt.......huh sweetie becareful you dont let your head tip over.....lets get it straight...your good looking...i'd bang the shit out of you and maybe even pop a load in your eye but don't think for one second i'd take any bullshit from you or any other woman....sorry not my style

    +0
  • samdog May 16, 2006

    And the WINNER of the Michelin Man look alike contest is.....

    +0
  • kkkkilla May 16, 2006

    I bet the straps on her sex harness snapped, and her trailor is sitting on the rims, and she's still shitting on herself judging by her facial expression.

    +0
  • thundercat May 16, 2006

    fuckin nasty man

    +0
  • 1badmofo May 16, 2006

    Why is she wearing that bikini bottom thing? nobody could see her twat even if they tried and the little comment/hallmark moment you all shared was very emotional...NOT

    +0
  • dalangvads May 16, 2006

    WTF you mean illegal for chicks to wear that stuff when they are that size???

    Its called supply and demand - she wouldnt do it if jerks like the ones on here werent secretly ordering her pics and tossing off to them at their computers!!! Shhessh lol

    +0
  • lezbnblackgirl May 16, 2006

    the straps are slicing her gut....barf

    +0
  • youngblood48 May 16, 2006

    you ever notice how the ladies and i mean ladies in the group get off just like we do! after awhile its not about the pic but bitching between themselves! cracking on each other! you go girls, cause i love all of ya!!!!

    +0
  • jennycks May 17, 2006

    shitlooker..its a VERY wise man who figures out that you cant out give a woman..its an intuitive man that knows you must keep giving.. you are impressive. you will make someone feel very loved one day, if not already.

    +0
  • johnnynz May 17, 2006

    and fuck that...well said

    +0
  • youngblood48 May 17, 2006

    hey shit i never said you was gay!!!! my bro, my friend, my combadre( is that spelled right) I AM YO BRO! sorry didnt mean to yell! fuck all these bitch ass pussies! you aiight! jg dont even go there!

    +0
  • cap-n_obvious May 17, 2006

    damn you all!!!!!! I read the first few posts and was like, SWEET A BITCH FIGHT!!!!! that's gotta be the sexiest thing ever on this site two chicks talking shit to each other.....then all of you got all mushy and cutesy, thanks for nothin

    +0
  • calibaldie May 17, 2006

    dam jenny didnt know you was a redneck chick

    +0
  • vicky_pollard May 17, 2006

    awwwwww can you feel the love in the room....group hug...

    +0
  • pablosdog May 17, 2006

    this ^^^ has been GREAT. hahahahaha you people are sick in the head just like me! Ummm... so kissie could you give just a few more details on fetish night? especially your involvement. You know I have a crush on ya so spice it up a little! It doesn't have to be the truth, just naughty.

    +0
  • hottmale May 17, 2006

    DAMM! WHAT A SEXY CHICK I'DE HIT IT FROM THAT BACK

    +0
  • hottmale May 17, 2006

    BITCH SO FAT AFTER HITTING IT I ROLE TWICE AND I WAS STILL ON TOP OF THE BITCH

    +0
  • prickmewithink May 17, 2006

    Shes not even tring to look sexy...NASTY!!!

    +0
  • naughty_samara May 17, 2006

    SLUT

    +0
  • kristen May 17, 2006

    It really is ashame that you stupid bitches have to "vent" on this site. That you have NOBODY to talk to at home. Your lives must suck.

    +0
  • kristen May 17, 2006

    Oh and by the way you aren't the only ones with children

    +0
  • kristen May 17, 2006

    Once again the only thing naughty_samara can say is "slut"

    +0
  • jennycks May 17, 2006

    hey cali...when did i give you a hint that i was a redneck??

    +0
  • jennycks May 17, 2006

    hey kristen...whats so fucking great about your life BITCH, that you can say mine sucks?

    i think naughty samara is rocky on the down low he wanted to change ASSHOLE to SLUT. even the caps lock is on. rocky r u there!!

    +0
  • naughty_samara May 17, 2006

    jennycks i think kristen is right. LoL u sure ur not rocky? not seen u on here and all of a sudden u talk like u know him...Hmmmmmmmm....

    +0
  • teamshowoff May 17, 2006

    FUCK YOU BITCHES

    +0
  • wicked_m4 May 17, 2006

    I'd fuck her.

    +0
  • kristen May 17, 2006

    HAHAHAHA!!!Oh jennycks breathe honey, my life is freakin wonderful.I was just saying that earlier you typed that you come to this site to vent and blow steam.its just ashame.

    +0
  • poolqt May 18, 2006

    Kristen what I think Jenny was trying to say (Jenny correct me if I am wrong girl) That we Talk and act alittle different in here than we would in real life. Sure its fun to call all of you douche bags names and fuck with you and make fun of you because it is all in fun and it is an adult site. IT IS ALL IN FUN!! Even the fights in here are playin around (most of the time)

    +0
  • kissieface3769 May 18, 2006

    fettish night is where all the freaks (I mean ALL of them) crawl from the wood work dressed like this chick, but better looking. I was there seeing a friend of mine and making a new contact for some modeling/acting. hee hee. I don't think I have a real fettish.... boobs maybe :)

    +0
  • poolqt May 18, 2006

    hey kissieface we need to talk!!!

    +0
  • jennycks May 18, 2006

    thank you for clearing that up for me poolqt

    +0
  • lunamae May 18, 2006

    FUCKIN SICKENING AND THATS THAT!!!!!!!!!!!!!

    +0
  • youngblood48 May 18, 2006

    lunamae..suck it up...poolqt, jeeny, samara, kristen, ya'll keep rocking and team go let the bear eat yo punk ass!!!

    +0
  • crazy blonde May 19, 2006

    Because i saw that picture I am sick to my stomach, that is disgusting.

    +0
  • youngblood48 May 19, 2006

    take the most beautiful woman in the world...today...and guess what? somebody...somewhere...is sick of her shit.....

    +0
  • moonchild69 May 21, 2006

    jenny you are nothing more than a nasty rumour spreading fat masturbater .. cause no one wants your fat ass....you only came here to stir up shit here cause all your friends and family has had enough of your shit.... fuckin go somewhere an eat yourself to death because this world has enough of shit like you

    +0
  • jennycks May 21, 2006

    MOONBEAM I MISSED YOU!! WERE YOU OUT MAKING A FLOWER NECKLACE IN YOUR BACKYARD! DID YOU FIGURE OUT THAT WHEN ALL THE FLOWERS ARE GONE YOU CONNECT THE TWO ENDS TOGETHER?? i dont recall spreading any rumors..you ARE a bowl smoking, legs in the air fuck bag. your posts suck dick and you dont even swallow! what a whore you are! go save a tree or recycle something...

    +0
  • bart December 14, 2008

    sick! sick! sick!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register