Where Do I Sign Up

This is one class I'll pass with flying colors.

26 Comments
  • stubart June 22, 2006

    1st

    +0
  • bacord18 June 23, 2006

    hot damn!! i need to go to asia.. who's comin with me?? we'll fly japan air!!

    +0
  • dinkydaumarine June 23, 2006

    When we were kids we thought asian pussy was slanted like they're eyes. I love Asian pussy.

    +0
  • mostyles June 23, 2006

    i think ive heard dink refer to time he spent in vietnam... if so, he probably is an authority on chink twat. sucky fucky fie dollah GI !

    +0
  • dinkydaumarine June 23, 2006

    I like asian pussy but not Viet Nam pussy. You'd be fucking them and they'd be picking they're nose and holding a conversation with the whore fucking you're buddy just seperated by a hanging blanket. Just their hi pitched voices made my dick go limp a couple times.

    +0
  • tonybova June 23, 2006

    ^^^^I was there for only a short while, but theres no way I would or COULD fuck them. I guess you were there a while so that might be different. God they were nasty.

    +0
  • fuckedinfresno June 23, 2006

    I'm married to a Japanese woman myself, but living in the orient for many years I got to taste a little of each culture. I know what you mean with the Viet and Hmongs are the same fucking way, very distracting. You gotta teach them "smoke" early or they won't do it once you get into a relationship. Glad to see so many young women gaining a valuable education here.

    +0
  • ~ever~ June 23, 2006

    How the hell ya supposed to do sit up with someone suckin ya dick like that? Be funny if a few of the men had gas.And, look like one of them is puking(bad back position).

    +0
  • youngblood48 June 23, 2006

    i wonder if they would talk about ya if you finished AHEAD of the class...

    +0
  • pitbull89x June 23, 2006

    why is everyone talking about signing up for a dick sucking class???? Didnt think you guys were like that.

    +0
  • calibaldie June 23, 2006

    fucken chinks

    +0
  • juggernaut June 23, 2006

    They all smell like chimiche anyways..hiya

    +0
  • cap-n_obvious June 23, 2006

    make sure you leave immediately the shit eating class is right after this one

    +0
  • jgimages June 23, 2006

    yep...thats what i was gonna say

    +0
  • youngblood48 June 23, 2006

    you think they using the same students...cap you aint right...

    +0
  • pnutt June 24, 2006

    Why can't there be shit like that around here?

    +0
  • tweek312 June 24, 2006

    Lol.. theres no such thing as an attractive male asian. Look at them... theyre all a bunch of goons.

    +0
  • kkkkilla June 24, 2006

    Imagine the Funk. Bet it smells like Boodussy in there. Booty, Dick, and Pussy.

    +0
  • kkkkilla June 24, 2006

    And the dude on this end kinda looks like John Lennon.

    +0
  • 1badmofo June 24, 2006

    Wow, the activities in gym class sure have changed since I went to high school.

    +0
  • vicky_pollard June 24, 2006

    is that some sort of chinese buffet?...you pay £4.99 and you can eat as much as you like?

    +0
  • ewill702 June 24, 2006

    ill go call me and let me know when

    +0
  • wac301 June 25, 2006

    hey i was in contest like that once finished 1st 2nd and 3rd

    +0
  • nightshift187 June 25, 2006

    bitch all the way in the back gotta ss!

    +0
  • jgimages June 27, 2006

    the picture is missing something....tweek the number one cocksucker.......maybe he got cropped out of the pic?

    +0
  • aussietracey July 11, 2006

    dinner's ready, COME AND GET IT!!!

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register