Jumping Jack

Looks like someone started celebrating a little early

28 Comments
  • crazy blonde July 6, 2006

    WHOOPS......

    +0
  • kane July 6, 2006

    I knew soccer was a gay fucking sport. Dumbasses. I bet he wishes he was the one staying home doing the fucking housework.

    +0
  • jgimages July 6, 2006

    i think he blew a fuse............

    +0
  • dinkydaumarine July 6, 2006

    That dude looks like that R.Crumb cartoon Zippy. From mid 60's.

    +0
  • dinkydaumarine July 6, 2006

    ^^^yeah just looked it up. Zippy T. Pinhead.

    +0
  • justwrong July 6, 2006

    ^^^ hey dinky, did you see the movie "Crumb'? came out about a decade ago. Fully fucked up and funnier than hell. It can usually be found in video stores that still rent vhs movies. Hard to find on Beta though

    +0
  • rockybalboa July 6, 2006

    Americans have to get their heads out of their arses and realize soccer is the best sport in the bloody world.

    +0
  • tonybova July 6, 2006

    HaHa you're right. The hippies had t-shirts with zippy on it. Remember, Keep on truckin? Jw gotta rent that some day. Have'nt smoked pot in years but I would for that movie.

    +0
  • foxyfoxy July 6, 2006

    he looks like one of those strike anywhere matches

    +0
  • wac301 July 6, 2006

    scoobie do bandaid

    +0
  • youngblood48 July 7, 2006

    asshole.....

    +0
  • wtf July 7, 2006

    Looks like he is thinking too hard

    +0
  • pinkslit July 7, 2006

    It looks like the fools one brain cell short circuited.

    +0
  • wtf July 7, 2006

    Well anyway not everybody on here lives in Amerika.

    +0
  • blaed July 7, 2006

    Don't fuck with soccer players...they'll Scanner your ass!

    +0
  • rockybalboa July 7, 2006

    ARSEHOLE!

    +0
  • teamshowoff July 7, 2006

    FUCK SOCCER ALL YOU DO IS RUN BACK AND FORTH FUCK THAT FAGGET SHIT OH KICK THE BALL IN THE GOAL OK ILL TRY BUT THAT GUY IS IN THE WAY WHAT DO I DO OH DONT KNOW WHAT TO DO KICK THE BALL ASS WIPE OK HERE IT GOES FUCKIN FAGGETS

    +0
  • rockybalboa July 7, 2006

    ^^^^ ARSEHOLE!

    +0
  • youngblood48 July 7, 2006

    rocky ...llo...im sure thats proper english..but here we tend to get right to the point...i mean if i walked upt to a guy in a bar and said fuck you arsehole ole boy...it would totally throw his timing off...wait a minute rocky...you are a genius...

    +0
  • youngblood48 July 7, 2006

    excuse me ...lol^^^

    +0
  • pjacer July 10, 2006

    His best Michael Jackson impression. Complete with crotch grab! Hee heeee! Jah-mon

    +0
  • cap-n_obvious July 10, 2006

    this is why teamshowoff is my favorite

    +0
  • revndpimpdaddy July 10, 2006

    The guy has blown a fuse after conceding a penalty...

    +0
  • rockybalboa July 11, 2006

    You can always get a bloody lorry and run over the poor bastard.

    +0
  • revndpimpdaddy July 12, 2006

    Rockybilbao, you puck ass muthafucka, evenyoungblood48’s winding yo dumb ass up for use of limey britlanguage. Strange actually, only two fucking people have annoyed me on this forum - and you are both racist fucking Brits who smile in black peoples faces and stab them behind theirback...what’s yo fucking post code muthafucka?? Time I did a drive by and spray yo fuckingcrib!! Rockybilbao muthafucka!

    +0
  • revndpimpdaddy July 12, 2006

    TALK IS CHEAP MUTHAFUCKA!

    +0
  • revndpimpdaddy July 12, 2006

    Grrrrrrrrrrrrrrr...........

    Whats on yall whiteboys minds

    Fuckin wit me, yall know somebody has

    Told you about fuckin wit d, stuck in

    A tree is what you will be, like a cat

    And Im the dog at the bottom, lookin up

    Whats that.

    +0
  • myengland August 9, 2008

    is'nt it strange american ( football ) only the kicker actually kick's the ball everybody else use's there hands and dresses up like a bloody crash test dummy and the whole nation is bloody refugee's apart from the native american's .And only in north and south america does anybody call it soccer

    +0
 
Home Videos Pictures Categories Submit Login Register