> VIDEOS > DUDE IS FUCKED UP!
Crazyshit.com Pro Tip: Meet Hot Chicks for By Using Fling!!
Rate This:
sucks 12345678910 awesome

  • Info
    • Share:
posted by Jay D. on 8/16/2005

Dude Is Fucked Up!

Jesus, this guy's got some problems. And just incase you wanna know what the sign says, it says "Hi! My Name is Lucky Harper and I Suck Black Dick".
EMAILED: 132
VIEWED: 49535
RATING:



OMG! are you susceptible to click bait?

What hardcore porn is about

Whoa live fucking smut

Nasty Cock Injuries

So fresh and hungry for cock!

I bet you would fuck her
Comments From the Peanut Gallery
andrea5five
What the fuck?
[reply]
posted on: 08-16-05 @ 1:31 PM

gurtman23
thats so wrong, but i wont even go there
[reply]
posted on: 08-16-05 @ 1:34 PM

bigidiot
What kind of drugs is this dude on?
[reply]
posted on: 08-16-05 @ 2:03 PM

cazzy_mama18
ok all I have to say is what the fuck? and y
[reply]
posted on: 08-16-05 @ 4:50 PM

archemedes_rex
Cut it out, Dad!
[reply]
posted on: 08-16-05 @ 6:17 PM

skittletoes
ummmmmm
[reply]
posted on: 08-16-05 @ 7:30 PM

fhwrestlr
Stupid fuck. Im white but just to make black people happy "stupid honkey".
[reply]
posted on: 08-16-05 @ 10:23 PM

clmsn-fan-n-fl
holy fuckin shit...that is just wrong on soooooooo many levels
[reply]
posted on: 08-16-05 @ 10:30 PM

tookalook
Ewww
[reply]
posted on: 08-16-05 @ 11:26 PM

tumblin_dice
Tainted-Bliss, is that you???? Yort probably wouldn’t but FatMac might.
[reply]
posted on: 08-17-05 @ 4:45 AM

crunk-3d
he should be shot
[reply]
posted on: 08-17-05 @ 4:49 AM

llamachick
EEEEEEEEEEWWWWWWWW Thats one side of the moon i did not need to see
[reply]
posted on: 08-17-05 @ 2:24 PM

samson12
IT PUTS THE LOTION ON ITS SKIN!!!!!!!
[reply]
posted on: 08-17-05 @ 10:43 PM

thtsumcrazshyt
LOL thats funny
[reply]
posted on: 08-19-05 @ 11:44 AM

bo1976
Is that a wee-wee I see? :=(
[reply]
posted on: 08-19-05 @ 7:50 PM

moonchild69
lmao samson
[reply]
posted on: 08-20-05 @ 3:42 PM

cardioprincess
that is wrong in soooo many ways
[reply]
posted on: 08-21-05 @ 4:41 PM

msluvly0423
That is so wrong.
[reply]
posted on: 08-22-05 @ 11:33 AM

sexykandy694
wow! lol that makes me lose my appitite and i got a pretty big appitite
[reply]
posted on: 10-06-05 @ 10:08 PM

mrmeatkabob
The fact that it’s on this website is punishment enough. His co-workers probably passed this around so many times, it shut down the company’s servers.
[reply]
posted on: 01-16-06 @ 6:37 AM

jazzique2
can somebody shoot him please, its got to be miserable like that.
[reply]
posted on: 09-19-07 @ 3:48 AM

Related Shit

WHO'S BEEN A NA... WHO'S BEEN A NA...
Do you think this boy has been naughty or nice thi....
SANTA IN A SHAR... SANTA IN A SHAR...
There really is no good way to ride a bike underwa....
THE PISSING SAN... THE PISSING SAN...
We have gotten this damn picture in our email so m....
HOLIDAY CAGE DA... HOLIDAY CAGE DA...
It's the time of year to celebrate, and there's no....
SPIKE LIKES TO ... SPIKE LIKES TO ...
Spike is pretty excited today. He just picked up h....
I KNOW WHAT SAN... I KNOW WHAT SAN...
Santa is always hooking people up with things they....
SANTA HAS BEEN ... SANTA HAS BEEN ...
So Santa likes to let loose every now and then by ....
THEY WANT TO PL... THEY WANT TO PL...
You know what, guys, I think I'm just going to go ....
DOWNHILL SKI SU... DOWNHILL SKI SU...
The problem here is the downhill skiing suit mater....
HE'S A REAL VIP... HE'S A REAL VIP...
It's tough to have meetings, always being a mover ....
HOLY FUCKIN....... HOLY FUCKIN.......
Wow this guy right here is something special on a ....
SANTA IS DRUNK ... SANTA IS DRUNK ...
Did you ever wonder what Santa does during the off....
A RECIPE FOR RA... A RECIPE FOR RA...
She has more raw talent than any dancer I've ever ....
ANTI-BACTERIAL ... ANTI-BACTERIAL ...
The shitlovers have finally come up with a sterile....
SANTA CLAUSE IS... SANTA CLAUSE IS...
Santa Clause is coming, so you better get some tis....
WOULD YOU HIT I... WOULD YOU HIT I...
NASCAR Nancy has been getting ready for this race ....