2 THINGS THAT ARE GOING TO MAKE YOU SAY "WHAT THE FUCK?"

crazyshit User Avatar
crazyshit
96,201 Views 1 week ago
  • andrew_w July 7, 2018

    Hey where's fighting friday broski?

    +0 -0
  • nachofly July 7, 2018

    i was expecting a dick poping out on the first video, not disappointing, kinda of a thing in this site.

    +0 -0
    • letmefindout July 7, 2018

      @nachofly

      He was on Crazyshit last year. You know, the big firecracker was in his left hand....

      +0 -0
  •   burfurger July 7, 2018

    Rap music sucks. Always has. Always is. Always will. Don't argue with me. You know I'm right.

    +6 -6
    • istealcars July 7, 2018

      @burfurger Look up "Lil Dicky - Professional Rapper" on YouTube.

      Good track for the anti-rap crowd, done by a white stand-up comic.

      +1 -0
      •   nybadguy July 7, 2018

        @istealcars you in Chris browns booty?

        +0 -0
      • redmeadowlegion July 8, 2018

        @istealcars

        Is lil dicky a white cabbage patch doll, that tries to swim through Black crackhead vaginas?

        +0 -0
  • carlspackler July 7, 2018

    On #1. This is the part of a woman I prefer speaking to. On #2. Run. Just run away.

    +1 -0
  • mrmk1oo July 7, 2018

    Fetty wop meet Fetty thump

    +1 -0
  •   wallawilly July 7, 2018

    Damn breach births.

    +1 -0
  • sealex July 7, 2018

    In the Ghetoooooo, in the ghetooooo.. π¶

    +2 -0
  • airsporter July 7, 2018

    He looks like he dipped his chin in a saucer of iron filings....

    Is it a look like a muslim competition?

    +1 -0
  •   ketamine<3 July 7, 2018

    #1 probly got a settlement from a work accident and is blowing the money on hookers and blow. #2 already spent all her money on crack.

    +1 -0
  • pickdickle July 7, 2018

    So whats it called when he shoves his stump up their ass, cant be called fisting, Stumping? or maybe Nubbing? hmmm so many questions

    +2 -0
    •   burfurger July 7, 2018

      @pickdickle

      I watched that fucking video twice and didn't realize his left hand isn't there until I read your comment and watched it again cuz I couldn't figure out wtf you were talking about! Ha!

      +2 -0
      • pickdickle July 7, 2018

        @burfurger Haha those fine asses in the video do distract

        +1 -0
  • pickdickle July 7, 2018

    and if he put a watch on that hand would it then be called an arm watch cause it cant be a wrist watch. again hmmmm

    +1 -0
  • pickdickle July 7, 2018

    Its got me stumped.....

    +0 -0
  •   iwantagoodhj247 July 7, 2018

    First clip...gay!

    +0 -0
  • bigblackhead July 7, 2018

    that's the fireworks guy , he's getting on with his life

    +3 -1
  • hellzyeah July 7, 2018

    Looks like they missed a leg with her last abortion.

    +2 -0
  •   lafind July 7, 2018

    The fist guy is from last years fire works show and the second girl still has something stuck in her cunt.

    +1 -0
  • disemboweled July 7, 2018

    Lol the Hasidic Jew black chick

    +1 -0
  •   whobe July 7, 2018

    Is that one of @ouch's retired dildos?

    +2 -0
  •   acairman July 7, 2018

    #1 boon at the mansion, happy's fave.

    +0 -2
  • mr_krabs July 7, 2018

    She took her job as a baby sitter very seriously.

    +0 -0
  • slazz July 7, 2018

    Second one was banging a midget and they forgot to tie a 2x4 to his ass and he fell in.

    +1 -0
  • mclovin510 July 7, 2018

    Osama bein banginn

    +0 -0
  • simmylove July 7, 2018

    Freaky Friday is yesterday !!

    +0 -0
  • xenomorph July 7, 2018

    Yeah im stumped

    +0 -0
  • nothingcool July 8, 2018

    Missing the other drumstick

    +0 -0
  •   sarge07 July 8, 2018

    Well that was as exciting as watching Shark Week

    +0 -0
  •   sarge07 July 8, 2018

    Well that was about as exciting as watching Shark Week

    +0 -0
  • frank n. stein July 11, 2018

    WTF??

    +0 -0
Live Cams
 
Home Videos Pictures Categories User Uploads Forums Submit Login Register