CRAZYSHIT PRESENTS: FIGHTING FRIDAYS 60

  • mclovin510 October 12, 2018

    Boom!

    +1 -0
    • frank n. stein October 12, 2018

      SORRY! I don't know why I left so many comments.

      +0 -3
  •   felterupgood October 12, 2018

    Why does everyone fight on Fridays?

    +8 -3
    •   mr_krabs October 12, 2018

      @felterupgood

      The ancient scripts decree it.

      +4 -0
    • frank n. stein October 12, 2018

      @felterupgood

      LOL!

      +0 -2
    • ob1 October 12, 2018

      @felterupgood Elton John used to say Saturday night's alright for fighting

      +3 -0
    • fagkilla October 13, 2018

      @felterupgood lmao the comments here

      +1 -0
  • john72 October 12, 2018

    Niggas gone nig.

    +6 -3
    • frank n. stein October 12, 2018

      That bitch is yanking Shaniqua by the hair yelling at her to let go, but it was the other ho who had ahold of Niqua's hair!

      +2 -2
  • 72jayd October 12, 2018

    Stop the fight! Let Shamoo put her top back on.

    +2 -1
    • frank n. stein October 12, 2018

      I was gonna say Beach Brawlin' Bikini Babes, but they were fat & not babes.

      +2 -2
  • 666natalia666 October 12, 2018

    Were they in jail lmfaoooooooo

    +3 -0
  •   mr_krabs October 12, 2018

    #8 What kind of fucked up restroom is that?! There’s no walls between the toilets.

    +1 -0
    • frank n. stein October 12, 2018

      @mr_krabs

      NO privacy in jail.

      +1 -1
      •   mr_krabs October 12, 2018

        @frank n. stein

        That’s jail? I don’t think I could crap if there was someone inches from me. What if they touch your knee?!

        +1 -0
        •   wallawilly October 12, 2018

          @mr_krabs

          11:46am-CST

          Grab a handful of yer turds and throw at them!!!

          +1 -0
        • letmefindout October 12, 2018

          @mr_krabs

          In that situation your knee is the last body part you should be afraid of being touched.

          +2 -0
          •   ketamine<3 October 12, 2018

            @letmefindout hahaha good point. yeah it is awkward at first but you get over it pretty quick. When you gotta shit you gotta shit...

            +1 -0
        •   HJ247 October 12, 2018

          @mr_krabs

          Prisons aren't like that across the pond? So civilized...

          +1 -0
      • fagkilla October 13, 2018

        @frank n. stein dont worry about your knee them people are after somethn else ...your knee is the least of your worries

        +1 -0
    •   ketamine<3 October 12, 2018

      @mr_krabs shit where I was there were no walls and there was a window to the main area so everyone could keep an eye on you to make sure you weren't doing anything but going poo.

      +1 -0
  • dlc_as_in_tlc October 12, 2018

    #1 The way it used to be done. Kick his ass then pat him on the back. Respect.

    +0 -0
  • alohasnackbar October 12, 2018

    Nigraham Lincoln got tazed!

    +2 -0
    • frank n. stein October 12, 2018

      @alohasnackbar

      "Free the slavezzzzzzzzzzz"

      +2 -1
  • carlspackler October 12, 2018

    The people holding the camera are the ones who need their asses beat.

    +5 -0
  • frank n. stein October 12, 2018

    Nigs fighting in the streets, as usual. Also, one white trash block party gone bad.

    +2 -1
  • apatheticanarchist October 12, 2018

    Good shit, i love fightin fridays

    +2 -0
  •   burfurger October 12, 2018

    You can have cell phones in prison?

    +0 -0
    •   wallawilly October 12, 2018

      @burfurger

      11:48am-CST

      CuntBoy, if you would get off yer knees, wipe yer face off, get yer eyes unmatted... Ya might notice a few things!

      +0 -1
      •   burfurger October 12, 2018

        @wallawilly

        Geesh. I've never been to prison, so I asked a simple question. Are they contraban or are they actually allowed?

        +0 -0
    •   ketamine<3 October 12, 2018

      @burfurger well yeah if ya put it in your butt before you go in you can have whatever the fuck you want.

      +2 -0
      •   burfurger October 12, 2018

        @ketamine<3

        YuCK! Imagine talking into a phone the smells like deep ASS!!

        +0 -0
        •   ketamine<3 October 13, 2018

          @burfurger well you wrap it in a condom first man... can't just raw dawg yourself with a phone. Plus the COs will hook you up for a price. So I've been told.

          +1 -0
          •   burfurger October 13, 2018

            @ketamine<3

            Your book should be titled " The ins and outs of ass smuggling" by ket a. mine

            +0 -0
        •   felterupgood October 13, 2018

          @burfurger

          Are you implying that "shallow ass" smells less pungent?

          +1 -1
          •   burfurger October 13, 2018

            @felterupgood

            Um.. I would guest that any depth of ass in jail smells pretty wrank. Let's ask ket!

            +0 -0
  • muzziesarescum October 12, 2018

    #4 don't they know not to get between a walrus and it's food.

    +0 -0
  • cacatanga October 12, 2018

    ...world star!

    +0 -0
  •   lafind October 12, 2018

    What would Fridays be without the DERP's fighting?

    +1 -0
  •   ketamine<3 October 12, 2018

    Man I was really hoping for the gal in the purple shirt in #7 to show some titties... so many people thinking they are cool when they gang up on someone... not cool.

    +0 -0
  • arty1970 October 12, 2018

    Every time there's a woman fight, there's a stray boob or a removed weave.

    +0 -0
  • captainkidd October 12, 2018

    YOOOOOO! Hold up. Is that nigga in video 5 wearing a fuckin blue thong?!

    in video 6, this is what needs to happen when racist wypipo call the cops for dumb shit. Just beat that ass into the ground.

    video 7: "AYE SHE BITIN ME!" BITCH! AINT NO RULES IN STREET FIGHTIN!

    +0 -0
  • fukinyourmom October 12, 2018

    I went to the zoo the other day and the fights between blacks sound dead on like the primate exhibits.

    +1 -0
  • airsporter October 12, 2018

    No nine had a finger over the parking bay white line...Illegally parked and fined £75.

    +0 -0
  •   HJ247 October 12, 2018

    Sat thru that whole thing... I'd say 50% were female fights... and not 1 tittie to be seen? I was robbed...

    +1 -0
    •   burfurger October 12, 2018

      @HJ247

      Just google "tittie" and you'll see plenty of them.

      +0 -0
      •   HJ247 October 13, 2018

        @burfurger

        Not as much fun...

        +0 -0
  • bigblackhead October 12, 2018

    I knew most of them whores , good people , seriously

    +0 -1
  • ballzack October 12, 2018

    Dirty fights lol

    +0 -0
  • rathersmellmyownshit October 12, 2018

    Jesus Christ, l rather see a hanging this is some bullshit video uploads. Apes flinging shit its been done what else does the wild west has to offer?

    +0 -1
  • tyronesh0elaces October 12, 2018

    nigs gon nig.

    +0 -0
  • peaks October 13, 2018

    Thank GOD they blurred out that fat slobs tits.

    +0 -0
  • internetbrokeme October 13, 2018

    Jesus fucking Christ hold the camera still.

    +1 -0
  • mrblasto October 13, 2018

    fat girls with c cups don't look much different than my fat ass

    +0 -0
  • carlacream October 13, 2018

    when the bitch's fight, the viewers win

    +0 -0
  • moose657 October 13, 2018

    The black girl in the purple top must have ate the last chicken wing.....

    +0 -0
  • draxusreznoir October 13, 2018

    #60 the shitty film job compilation

    +0 -0
  • timmygroper666 October 13, 2018

    Always the niggers.

    +0 -0
  • bobbymcgee January 23, 2019

    I haven't seen a pussy gangbang like that since my grandma's leaked videos.

    +0 -0
  • knockthebitchout February 26, 2019

    #1 you aint gonna maga knocked the fucked out.

    +0 -0
Live Cams
 
Home Videos Pictures Categories User Uploads Login Register