CRAZYSHIT PRESENTS: FIGHTING FRIDAYS 75

  • bluewaffle-maker January 25, 2019

    She layed his ass out solid(#2)

    +0 -0
    • roostercrow January 25, 2019

      @bluewaffle-maker his ass needed to be layed out, rocking those man-pri pants and his cute little man purse. He’s probably seen more dicks than a urinal at the super bowl.

      +3 -0
  • snafu11 January 25, 2019

    #8 Couldn't stop looking at that tight high school ass. Did she win?

    +4 -0
    •   GrimmWilder January 25, 2019

      @snafu11

      That sweet little ass was the best part of this whole damn video!

      +4 -0
  •   ketamine<3 January 25, 2019

    Damn that skinny white kid in #3 got him good! Wasn't expecting that at all.

    +3 -0
    •   mr_krabs January 25, 2019

      Us skinny white guys are stronger than we look.

      +3 -0
  • bigblackhead January 25, 2019

    the best was the IRISH JIGS !

    +5 -2
  • muzziesarescum January 25, 2019

    #8 was proud of her ass whooping, you see that smirk?

    #12 And people wonder why property owners don't want to rent to NIGGERS

    +5 -4
    • snafu11 January 25, 2019

      Buddy, your use of CAPS really got your point across. Had you typed it normally we would have been confused. Thanks LOL

      +5 -3
      • muzziesarescum January 25, 2019

        @snafu11 NP, I know hooked on phonics didn't work for yall.

        +2 -2
        • snafu11 January 25, 2019

          @muzziesarescum NIGGA PLEASE

          +2 -1
    • kojaksbozak January 25, 2019

      @muzziesarescum And ppl wonder why the public in general doesnt want ANY dealings with NIGGERS ,at all...

      +5 -4
    •   GrimmWilder January 25, 2019

      Yeah, only a racist redneck would allcap 'NIGGERS',.,.

      (damn, i just did it didn't i)

      +3 -3
    •   luvthick January 26, 2019

      @muzziesarescum

      Dumb Ass, Punk White boys reck more Hotels, Air BNB and apartments than anyone else.

      +0 -2
      • muzziesarescum January 26, 2019

        @luvthick that's simply because welfare and section 8 doesn't pay for hotel or motel rooms.

        +3 -1
        •   luvthick January 27, 2019

          @muzziesarescum

          You got 3 fellow dumbasses or all three of them you???

          Check that again, In California and poor redneck regions where housing is limited, section 8 is granted in larger proportion to White Families who Sneed to remain in long term stay hotels. Stop being a Racist FuckTard & maybe you'll stop soaking up so much bullshit!

          +0 -1
          • muzziesarescum January 27, 2019

            @luvthick well whites are the larger race so we all expect larger numbers.. but the problem is there's much less blacks using that and they cause far greater numbers of damage than all the whites.. when I was a kid and worked at a hotel. Whites would mainly smoke in non smoking, occasionally mes up the room or steal a tv. Anyone I had police come and arrest someone they were black, everytime a room got really fucked up you guessed it.. black, they stole the most out of rooms, destroyed or straight up left it looking like a dump someone lived in for years but they were only the a night or two.. so yeah try again.. Oh and I have one account I use. I don't even Neg you dumbfucks when you regurgitate the bs peddled by MSNPC or any of the other fake news channels who pander to a bunch of monkeys and the brain dead left.. .oh and by your method of pointing out the + or - nobody is on your side... seems the majority know what's really up except the monkey brained who totally believe everything the media (which treats yall worse than racists btw) writes specifically for their underdeveloped prefrontal cortex viewing blacks and the retarded brain washed whites who fear the bad orange man!

            +2 -2
          • muzziesarescum January 27, 2019

            @luvthick https://youtu.be/kszxGh3mdnY

            20 bucks says that was a black family. My reasoning is the KFC containers and only black folks receiving free shit leave so much behind.

            +2 -1
          • snafu11 January 27, 2019

            @luvthick Lets not argue about racial stereotypes . Come over to my house for diner sometime... I'll order up some KFC, Collar Greens, Watermelon and some Grape Soda. Maybe end the evening with a little Crack Cocaine. You down?

            +1 -1
      • snafu11 January 26, 2019

        @luvthick Considering Afro- Americans only make up 14% of the US population and 20% of that 14% of Afro-Americans are locked up in Prison... I'd say yes you are correct, there are more Dumb Ass, Punk White boys fucking up hotel rooms. YOLO!

        +0 -2
        • muzziesarescum January 26, 2019

          @snafu11 At the end of 2016, federal and state prisons in the United States held about 486,900 inmates who were black and 439,800 who were white.. That's fucking ludicrous when you really think about how much each of the population really accounts for. So being proud to be in jail over messing up a hotel room.. That's the problem their the black community needs to get their priorities straight as a whole..

          +2 -2
          •   luvthick January 27, 2019

            @muzziesarescum

            First - Your numbers are skewed bullshit!

            Second - Systematic racism and a whole host of dismal social practices purposely creates unbalanced prosecutions. Racist FuckTards like you just fail to compute!

            +0 -2
            • snafu11 January 27, 2019

              @luvthick Yo Mama so fat...

              +0 -3
              • muzziesarescum January 27, 2019

                @snafu11 the weather channel said its chilly outside so she got a bowl!

                +2 -1
            • muzziesarescum January 27, 2019

              @luvthick yes cause we force black men to shoot each other, thug, sell/ use drugs, steal from homes/ cars and steal cars, murder innocent people etc.. yep that was all the evil white man... get a fucking grip! Blacks are the most worthless race on the face of the planet and don't truly deserve to continue living on it. They should be wiped from existence and forgotten.

              +2 -2
            • muzziesarescum January 27, 2019

              @luvthick how are my numbers skewed bullshit? That's the end of 2016 look it up. But by all means tho educate us.. what are the real numbers? Explain on how systemic racism makes yall criminals? I know I've seen lots of videos showing young black men being gangsters, shooting at cops/ each other, being criminals and proud of it, etc but never seen one being forced by whites into the life..

              +2 -2
            • muzziesarescum January 29, 2019

              @luvthick just like I thought yall can always say that's bs numbers and blah blah.. but when she'd to prove it yall can't!!

              +1 -0
  •   HJ247 January 25, 2019

    WICS #75 and Fighting Fridays #75... coincidence...?

    +2 -1
    •   mr_krabs January 25, 2019

      @HJ247

      That’s illuminati shit...

      +2 -0
      •   GrimmWilder January 25, 2019

        @mr_krabs

        Oh MY the ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_illuminati_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸

        +1 -1
  • stratosgr January 25, 2019

    Number 2.... what a woman...

    +0 -0
  • blitzkriegbopit January 25, 2019

    Flag down

    Penalty, on the offense, #5 - He Was Givin' Him The Business

    +0 -0
    • letmefindout January 25, 2019

      @blitzkriegbopit

      Green Peace will be censoring this video soon.

      +0 -0
  • logansrun January 25, 2019

    GET UP CRAIG!! GET UP CRAIG!! CRAIG....GET UP!!

    +1 -0
  • cubbage January 25, 2019

    I'm just waiting to see someone drop an elbow on their victim.

    +0 -0
  •   burfurger January 25, 2019

    Never seen so many guys hitting like right handed girls using their left hands in a Fighting Friday video.

    +1 -1
  • beruserkuru January 25, 2019

    I love this extended fighting fridays! :D

    +1 -0
  • baalrog January 25, 2019

    guy that got knifed stood there wondering wtf just happened

    +2 -0
  • apatheticanarchist January 25, 2019

    Nice, this was the bitch throw down version

    +0 -0
  • airsporter January 25, 2019

    Could of just walked down the ramp and stabbed him...

    +0 -0
  • chinano1 January 25, 2019

    The thin white man fought like a little girl.lol

    +1 -0
  • madroots January 25, 2019

    This is the best episode so far. I like the girl #8 she took it like a boss

    +1 -0
  • intylerwetrust January 25, 2019

    No midgets? damn ok....

    +0 -0
  • tuffey January 25, 2019

    Fucking women are starting to kick some serious ass! The rest looks like the gay guy version of fighting Fridays. Everything from he-man bitch slaps to 385 pounds of quivering chocolate jello.

    +1 -0
  • erkie January 25, 2019

    It's all due to toxic Femininity!

    +1 -1
    •   burfurger January 26, 2019

      @erkie

      Your mom grounded you this week didn't she.

      +1 -1
  • willisdickfit8814 January 25, 2019

    Best fighting Friday ever 2019 swinging out the gates

    +0 -0
  • insanepumpkin January 25, 2019

    #5 is when a person is so fat they can't fight anymore. No coordination and no balance. Just a big blob.

    +0 -0
  • peaks January 25, 2019

    It's one thing to get knocked out.

    Quite another to get stabbed in the heart.

    +1 -0
  • mastermike January 26, 2019

    The girl in the glassroom stood strong after those punches...and wtf the aggressor had the guy bent over the railing hanging on and he still pulled out a knife and poked him? Shit...what a bunch of shit.

    +2 -0
  • smallcock1983 January 26, 2019

    Call me nigger one more time

    +1 -0
  • xenomorph January 26, 2019

    Nigga moments are the 3rd top cause of black deaths, right behind pork chops and FEMA

    +1 -0
  •   spider-man January 27, 2019

    Well, bitch? Tell ‘em.

    +0 -0
  • bruiser741290 February 1, 2019

    white pieces of shits knocking each other out! Until no white bitches in the world!

    +0 -0
Live Cams
 
Home Videos Pictures Categories User Uploads Submit Login Register