THE 1ST BOOTY CALL

  •   GrimmWilder April 4, 2018

    Speak to us ol'toothless one!

    +7 -1
    • maxm60 April 4, 2018

      @GrimmWilder NOOT! NOOT!

      +0 -0
  • mehofjack April 4, 2018

    Can i marry this video?

    +0 -1
    • gutbucket April 4, 2018

      @mehofjack

      Same-sex marriage, now this...

      +1 -1
  • lgr94 April 4, 2018

    Is this asshole calling me again?

    +15 -1
  • letmefindout April 4, 2018

    I hate it when people talk shit on the phone.

    +10 -0
    • mr_krabs April 4, 2018

      @letmefindout

      Imagine what her dial tone sounds like.

      +1 -0
      •   graveyard April 4, 2018

        @mr_krabs probably gets “shitty” reception

        +2 -0
  •   luvthick April 4, 2018

    Poor Adam kept a bowl of TicTacs on his desk, because he thought his breath was making his phone smell like farts.

    +7 -1
  •   burfurger April 4, 2018

    WTF!? Corded phone? CS into showing vintage porn now?

    +3 -1
    • maxm60 April 4, 2018

      @burfurger Had to have a cord in case her ass swallowed the handset.

      +1 -0
    •   sarge07 April 4, 2018

      @burfurger most business still have landlines

      +1 -0
      • gutbucket April 4, 2018

        @sarge07

        But a landline can have cordless phones.

        +0 -1
        • maxm60 April 5, 2018

          @gutbucket what would still be sucked up in her asshole

          +0 -0
          • gutbucket April 5, 2018

            @maxm60 w/no safety cord

            +0 -1
  • keysersoze9515 April 4, 2018

    Yeah, I'd love for her to answer my call....

    +1 -0
  • rouge_et_blanc April 4, 2018

    its a sex hotline for fart enthusiasts

    +0 -0
  •   goodster April 4, 2018

    She can call me anytime. Even if its only to talk shit.

    +2 -0
    • bwooly April 4, 2018

      @goodster I’d rather talk to her in person, face to ass!

      +0 -0
  •   fistermister April 4, 2018

    What what in your butt.... put a telephone, in your butt...

    +0 -0
    •   sarge07 April 4, 2018

      @fistermister "It's the what what in the ass kid" "That's what what in the butt, sir" gotta love butters

      +1 -0
  • supfishing757 April 4, 2018

    Someone's gonna get pink eye

    +0 -0
  •   lafind April 4, 2018

    I claim phony!

    +1 -0
  •   nybadguy April 4, 2018

    HELLO. Why is there an echo? May I speak to Mike hunt or Seymour buns please. NO NO don't put no on hold.

    +1 -0
  • dorkiedog April 4, 2018

    A appropriate response to medical bill collectors. Let the assholes that charge private people 3x what they do the insurance company talk to their own kind.

    +0 -0
  • arg April 4, 2018

    Talking out of her ass again i see

    +0 -0
  •   ouch April 4, 2018

    Is it an STD call?

    +0 -0
    • airsporter April 4, 2018

      @ouch Americans dont know what an STD call was.

      +0 -0
      •   ouch April 4, 2018

        @airsporter Thanks. I am aware

        +0 -0
  •   big_daddy305 April 4, 2018

    talking shit.

    +0 -0
  •   ketamine<3 April 4, 2018

    "Excuse me, may I Ass you a question?

    Do you have a mint? Perhaps some binaka"?

    *Ace Ventura

    +1 -0
  • james511969 April 4, 2018

    # that brown *

    +0 -0
  • mclovin510 April 4, 2018

    *69 me!

    +0 -0
  • xenomorph April 4, 2018

    And the next person to use that phone is going to get a nice herpes rash down the side of their face.

    +1 -0
  • biff wadslinger April 4, 2018

    Never (ever) use someone's phone.....

    +0 -0
  • chained cat April 4, 2018

    You don't see that every day, most people have a mobile now :P

    +0 -0
  • hiwudjablome April 4, 2018

    "hold please"

    +0 -0
  • maxm60 April 4, 2018

    Must be the office caterer cuz she's got some sticky buns!

    +1 -0
  • mr_krabs April 4, 2018

    She must work for customer service, that’s like talking to an arsehole.

    +0 -0
  • airsporter April 4, 2018

    Just another silly bitch talking out of her arse.

    +0 -0
  •   picklehiesner April 4, 2018

    Can you hear me now ?

    +1 -0
    • airsporter April 4, 2018

      @picklehiesner ' You take away the biggest part of me...

      Oh please dont go'.

      +1 -0
      •   picklehiesner April 4, 2018

        @airsporter

        Love like ours is love that’s hard to find. How could we let it slip away

        +1 -0
  • peaks April 4, 2018

    "Hello....is it anal you're looking for"?....

    (L.Richie).

    +1 -1
  •   spider-man April 4, 2018

    That got a laugh

    +1 -0
  • fiddledeedee April 4, 2018

    Hello? HELLO? Did you fall asleep? I think I hear you snoring...

    +1 -0
  • fiddledeedee April 4, 2018

    Butt dailing again, I see. We'll get to the bottom of this.

    +1 -0
  • ss24 April 4, 2018

    Why I went mobile, no cord up your ass.

    +0 -0
  • thewill555 April 4, 2018

    well someone's getting pink eye next time they use that phone

    +1 -0
  •   maddog123 April 5, 2018

    Stupid shit

    +0 -0
  • toiletrat April 5, 2018

    She has shitty reception...

    +0 -0
  • dmo April 5, 2018

    Ring ring

    +0 -0
  • logansrun April 5, 2018

    IRS Scam.......

    +0 -0
  • deadpen April 5, 2018

    Great, now we are all going to get pink eye.

    +0 -0
Live Cams
 
Home Videos Pictures Categories User Uploads Forums Submit Login Register