CONCRETE PROOF THAT HYPNOSIS IS A REAL THING

  •   HJ247 May 25, 2018

    Thank the good Lord I'm a man, a red blooded American man who luvs hot chicks with big titties sucking on things that could be my cock...wow

    +3 -1
    • sdbandit May 25, 2018

      @iwantagoodhj247 couldn’t have said it any better myself!

      +1 -0
  • sexmaster May 25, 2018

    Looks like her suspension system is good.

    +1 -0
    • baddogonline May 26, 2018

      @sexmaster In 10 years, that "suspension" will be down around her ankles.

      +0 -0
  • musigh May 25, 2018

    I suddenly got a craving for a popsicle

    +0 -0
    •   HJ247 May 25, 2018

      @musigh funny, I suddenly have the urge to suck on big wiggly titties, not a cock shaped popsicle! J/k j/k... well kind of... not really actually... Oh man...

      +2 -0
  • rubber May 25, 2018

    Why the hell would you zoom in on her face?

    +0 -0
    •   ketamine<3 May 25, 2018

      @rubber well that's the bullseye is it not? I know I'm shooting for it after seeing those babies hot damn!

      +1 -0
  • fiddledeedee May 25, 2018

    Who posted this four hour video, and why is my arm sore?

    +5 -0
    •   ketamine<3 May 25, 2018

      @fiddledeedee hey hey hey! Stop wanking for a second and just listen.. ah fuck it keep jacking it I ain't stopping either I just wanted some alone time but we can share ;)

      +1 -0
    •   luvthick May 25, 2018

      @fiddledeedee

      Skip to the 50 second mark.

      https://m.youtube.com/watch?v=VwjpZneQxYY

      +2 -4
      • fiddledeedee May 25, 2018

        @luvthick

        OMG, I'm dyin'! HA HA HA! Never saw that episode... awesome.... I almost fell off my chair when he raised his arm... :-D

        +1 -0
  •   burfurger May 25, 2018

    Yeah, nice to look at. But sooner or later she's gonna start talking, and you're gonna have to put a knife in her throat cuz she's so fuckin' stupid.

    +3 -0
    •   HJ247 May 25, 2018

      @burfurger whoa whoa whoa! Does anyone get to fuck her first? Or just after?

      +1 -0
      •   ketamine<3 May 25, 2018

        @iwantagoodhj247 I'll take either one.. just being honest..

        +1 -0
        •   HJ247 May 25, 2018

          @ketamine<3 gross dude... oh wait... you said BOTH... yeah. Me too...

          +1 -0
    •   ketamine<3 May 25, 2018

      @burfurger a knife? I was thinking more along the lines of my dick but a knife works too..

      +1 -0
      •   burfurger May 25, 2018

        @ketamine<3

        Yeah, but sooner or later you're gonna cum and get soft.... and then she's gonna start talkin, and then you're gonna have to to put a knife in her throat cuz she's so fuckin' stupid. Why delay the inevitable.

        +3 -0
        •   ketamine<3 May 25, 2018

          @burfurger cause you get laid first? I've studied serial killers for years man, it's all about the sexual thrill.. gotta fuck her at least once.. oh wait..... your a step ahead of me you like em not resisting.. ok I can appreciate that ;)

          +0 -0
          •   burfurger May 25, 2018

            @ketamine<3

            Believe you are thinking of the Horny Aussie, where resistance is futile. ;-)

            +0 -0
  • pickdickle May 25, 2018

    i wanted too.........this is why........ummmm..... what was i gonna........ damn!

    +0 -1
  • 2fur1 May 25, 2018

    Jiggly tits, break out the nips.

    +0 -0
  • tanyajaxx May 25, 2018

    best 3 hours of my day so far!

    +1 -0
  •   mr_krabs May 25, 2018

    There goes my day. Raw palms here I come.

    +1 -0
  •   luvthick May 25, 2018

    She must give a fantastic blowjob!

    +1 -1
  •   lafind May 25, 2018

    Well, I'm hypnotized!

    +1 -0
  • kore May 25, 2018

    Awesome!!!!

    +0 -0
  • curiousone May 25, 2018

    “Titties, titties, big fat titties” - Kenny

    +1 -0
  • salvador76 May 25, 2018

    My penis was hypnotized

    +1 -0
  • dickramsey May 25, 2018

    I'D GET THAT BITCH PREGNANT

    +0 -0
    •   wallawilly May 25, 2018

      @dickramsey

      How bout you give me a grand a month and I'll kick ya in the balls?

      +0 -1
  • magnumanus May 25, 2018

    I would suck all the juices from her used tampon just like she does in the gif .

    +0 -1
  •   sarge07 May 25, 2018

    Keep your eye on the shiny watch: you are a green popsicle, you are a green popsicle, you are a green popsicle

    +1 -0
  • xenomorph May 25, 2018

    Look at my tits...you are now feeling horney, very horney ...when you wake up you will give me your cash.

    +1 -0
  •   wallawilly May 25, 2018

    Elysium my brethren..

    +0 -1
  • working4theweekend May 25, 2018

    I can watch this all day

    +0 -0
  • rakka May 25, 2018

    I'm hypnotized

    +0 -0
  • blowback51 May 25, 2018

    God exists. The devil must also

    +0 -1
    •   wallawilly May 25, 2018

      @blowback51

      That's the beauty of being an atheist, I dont have to bother with either.

      +2 -0
      •   burfurger May 27, 2018

        @wallawilly

        I knew I liked walla for a reason! He don't believe in imaginary friends either.+++

        +0 -0
  • krazybitch4u699 May 25, 2018

    Whoever dislikes this is gay.

    +1 -0
  • kingdingaling74 May 25, 2018

    Wow! She's really into small, green, cold fallice shaped objects. She must also be into sucking dead alien cock!

    +1 -0
  • rokin May 26, 2018

    Took me ten minutes to realise this is a gif.

    +2 -0
  • airsporter May 26, 2018

    Sorry to piss on your Party.

    But Mesmerism is what you are after.

    +1 -0
    • keysersoze9515 May 29, 2018

      @airsporter I'm gonna mesmorism to her for about another 30 minutes....

      +0 -0
  • frank n. stein May 28, 2018

    You don't have to hypnotize a whore. Just add alcohol.

    +1 -0
  • keysersoze9515 May 29, 2018

    I...

    Will...

    Not...

    Fap....

    Lol...

    +0 -0
  •   spider-man June 3, 2018

    I fuckin’ love that bitch

    +0 -0
  • prolurkercrazy June 5, 2018

    Attention whore

    +0 -0
Live Cams
 
Home Videos Pictures Categories User Uploads Forums Submit Login Register